hier helaas ook nog niet maar i love sneeuw!!!Vandaag is mijn vader jarig die is er ook echt helemaal gek op,dus zou nu extra leuk zijn!!!
Het grummelt hiero.. Piepkleine sneeuwvlokjes.. Esmee heeft vorige week op haar verjaardag een slee gekregen, hopenlijk kunnen we hem het weekend gebruiken!!
Ja hoor sneeuw in Grunn' 't Is nu even weer gestopt maar er wordt nogal wat verwacht: www.buienradar.nl
ja hoor, sinds een dik half uur sneeuwt het hier ook. word nu al weer minder jammer genoeg, maar waren dikke vlokken net.
hier in hengelo ook nog niks volgens buienradar krijgen we sneeuw rond 4 uur en blijft het sneeuwen tot morgen best wel zielig mijn vriend moet strax nog op de fiets met de kids om de spuit te halen
Hier zijn wat verdwaalde sneeuwvlokjes gevallen terwijl de zon schijnt... Ik wil sneeuw, veel sneeuw!!!
Dank je wel, da's heel lief! Ik hoor net op de radio dat het in het noorden van Limburg aan't sneeuwen is, dus nu maar hopen dat dat naar het zuiden komt.
Hier in Amstelveen nog niets Misschien maar beter want moet nog naar huis straks....beetje sneeuw= veel file Maar als ik thuis ben mag t blijven sneeuwen
JAAAAAAAAAA hier sneeuwt het ook (grubbenvorst, bij venlo) ik haat de winter, maar sneeuw is toch wel leuk
Noooouhooooouuu ik wil oooohoooook! hier schijnt de zon.. best leuk hoor... in de zomer.. nu wil ik sneeuw!!!