hier in denhelder is het hard aan t dooien en ook geen sneeuwverwachting op buienradar de kop blijft vrij van sneeuw
Tis maar goed dat onze deuren naar binnen open gaan! Er ligt al een flink pak voor de deur! (brabant) en het sneeuwt nog steeds erorm hard!
hier sneeuwt het ook al de hele dag en het is gewoon niet lekker met die wind zo koud. toen mn man vanmorgen de voordeur open deed lag de sneeuw binnen, de achterdeur blijft maar ff dicht. zal zo ff wat foto`s plaatsen. liefs doris
Hier in het zuid westen vanaf vannacht al sneeuw! Eerst stuif sneeuw uren lang en nu steeds grote vlokken echt een heel dik pak!! Wilde eerst naar buiten ivm mooie foto's maken enz maar aangezien ik gisteren al bijna onderuit ging (oei mn buikkie) en snotverkouden ben toch maar binnen gebleven! Wel een erg mooi, winters gezicht! Mirre
ik vraag me af hoe ik het morgen met de boodschappen moet gaan doen. helaas nog geen slee kunnen vinden en met de buggy ga ik vastlopen in de sneeuw (had ik vrijdag al). zometeen maar ff in de vriezer kijken of ik genoeg eten in huis heb voor morgen en dinsdag (moet dinsdag naar school). als ik toch boodschappen moet doen breng ik alyssa maar naar de nieuwe gastouder (ze moet toch gaan wennen) en dan ga ik wel lopen met de fiets. hier sneeuwt het trouwens nog steeds. mn man komt er door de sneeuw maar niet toe om het tuinpad schoon te maken. de buurvrouw heeft het bij haar gedaan maar kan weer beginnen. liefs doris
Mijn man is nu net een ommetje lopen, die werd gek van binnen zitten. Hier in de tuin ligt ruim 30 centimeter, en er komt nog steeds bij... Gelukkig heb ik zeker tot woensdag eten in huis, maar voor kerst moeten er toch nog boodschappen gedaan worden... Oja, en ik vier nu mijn verjaardag... Er is dus niemand Kan ik tenminste zp-en Over een maandje maar overdoen...
Gefeliciteerd, hieperdepiep hoera!!! Hier ook een veel sneeuw, we moeten er wel 4 x per dag uit met de hond, maar ik ben blij dat nu mijn man thuis is en ik niet met de hond en twee kinderen door de sneeuw moet lopen.
Hier sneeuwt het al de hele dag en nog steeds.. Zag net dat de partytent helemaal is ingestort door het vele sneeuw wat erop lag. Ach het is nu toch geen weer om onder de tent te zitten
Gefeliciteeeeeerd! Hier ligt ook een dikke pak sneeuw nog (of had ik dat vanmorgen al geschreven haha) Sasha vindt het geweldig. Telkens mijn handje pakken en voor het raam gaan staan, om naar buiten te mogen. Alleen.... net in de stad geweest, gewoon NERGENS meer een slee te krijgen!
zo stap net binnen maar ligt knetter veel sneeuw gewoon hier. Zuid-westen niet normaal. En het sneeuwt nog en blijft sneeuwen. De sneeupoppen staan voor de deur haren zijn zeiknat dus nu lekker binnen op de bank met warme chocolade melk zalig...
Ik hoor iedereen dat het sneeuwt en hoeveel. Maar wat vinden jullie er eigenlijk van? Ik vind het heeeeeeeerlijk! Tis alleen jammer dat ik morgen een rij-examen heb, denk dat het vast niet doorgaat. Vorige week ook al de hele donderdag en vrijdag niet. Daarna vakantie!