Was ook maar een klein test-stukje, moeten donderdag naar de RDW voor apk en invoer, en sneeuw is niet zo erg als pekel
Maandag ook minimale dienstregeling spoor - Nederland - Dagblad van het Noorden Voor de mensen die morgen afhankelijk zijn van de trein!!
Hier in het westen heeft het ook zo behoorlijk hard gesneeuwd. Was ook erg vaag vanmiddag......het sneeuwde/hagelde heel hard en ineens 2 hele harde klappen onweer! Hadden ze ook voorspeld, maar vond het gewoon eng. Heel het park stroomde meteen leeg, iedereen schrok ervan! Waren ook echt 2 rake klappen! Ben veel buiten geweest vandaag, van mij mag er nog veeeeel meer sneeuw vallen, vind het echt geweldig. Word bijna 29 jaar maar heb nog nooit eerder meegemaakt dat ze met sneeuwschuivers door de straten gaan om de wegen te herkennen.
Hier heeft het ook de hele nacht en dag gesneeuwd (zuid-holland) werd al wakker met een flink pak sneeuw en het is niet opgehouden vandaag....Ziet er super leuk uit....
Gelukkig, echt waar niet? Hier gebeurt het regelmatig!!! Laatste witte kerst was in 2000, maar de sneeuwschuivers komen hier bijna jaarlijks wel!
Nee, serieus, volgensmij nog nooit eerder meegemaakt hier. Vond het dus ook erg speciaal om te zien hahaha
Het is ook super! En als je die dingen nooit ziet is het natuurlijk wel speciaal. Hier gebeurt het regelmatig maar dat maakt het nog niks minder leuk, die sneeuw
Wij zouden eigenlijk ook vandaag naar de kerstparade van sbs6 gaan. (mijn zus woont daar in de buurt). Maar is voor ons 1 uur rijden dus dat werd hem natuurlijk niet vandaag, achteraf blij dat we niet zijn gegaan want me zus belde ons iid. dat het was afgelast!
Tot z'n middel in de sneeuw Heerlijke dag gehad, lekker sneeuwpoppen gemaakt, gewandeld, met de slee gereden. Heerlijk! En het is nog niet afgelopen.... Vanacht voor het Noorden nog wat sneeuw, morgen nog wat en voor dinsdag waarschijnlijk VEEl sneeuw! Dan misschien toch een witte kerst?
@Roodkapje: Ik zag net ook iemand voorbij komen met een JR. Echt schattig, alleen het koppie nog boven de sneeuw uit! @Noesje: nee sneeuw is inderdaad gewoon water, maar als je donderdag gaat rijden zou ik hem daarna wel goed met lauw water afspuiten om die drek er weer onderweg te krijgen! Zou zonde zijn als ie weg gaat roesten door de pekel... @Mams: laatste (officiele) witte kerst was in 1981. Dan is het op eerste en tweede kerstdag wit in De Bilt, d.w.z. een ondoorbroken wit sneeuwdek. @Aszz: Wat een geweldige foto! Ik hoop eigenlijk dat het niet meer gaat sneeuwen tot donderdagmiddag haha... want ik moet nog 3 dagen op en neer naar mijn werk, en donderdagochtend richting Limburg... Een witte kerst zou wel heel mooi zijn natuurlijk!
OOoh dames, kom zojuist thuis van de winterefteling. Wat was dat mooi met dat dikke pak echte sneeuw! En het bleef de hele dag maar sneeuwen, echt zooooo gaaf! Ben nu wel helemaal afgepeigert, is niet aan te raden met 37 weken zwangerschap, maar het was wel echt onwijs mooi..... (foto's volgen nog)
Het lijkt me idd ook wel heel speciaal om daar te zijn als het zo sneeuwt. Ik wil ook zo graag naar de winterefteling maar zal denk een jaartje moeten overslaan haha ik red het echt niet meer om heel de dag te lopen.
En ja hoor, hier sneeuwt het weer behoorlijk hard! Vraag me echt af hoe ik morgen op me werk moet komen hahah.
hier weer sneeuw super leuk gewoon hahaha alleen wel beetje angstig vriend moet morgen natuurlijk weer werken, en altijd bang dat er wat gebeurt. Maar hij gaat ruim op tijd weg en rustig aan doen meer kan je niet doen denk ik
hier sneeuwt het ook weer!!! van mij mag het wel lekker blijven sneeuwen de hele nacht! en morgen weer lekker spelen in de sneeuw! HEERLIJK!!! en natuurlijk ook weer heeeeeel veeeeeel sleeen! hopelijk is het met kerst ook wit!