Berg langs de rondweg waar alle sneeuw van alle dagen is blijven liggen. Resultaat: Bekijk bijlage 40730 En mijn vriend is 1.90
haha, geweldig die foto's! ik zal ook even proberen. (mijn man is trouwens in zijn eentje met sneeuw aan het spelen haha (hij bouwt de tuintafel dicht, lijkt wel een fort!)
Klopt, buienradar geeft aan waar de wolken hangen met sneeuw er in, waar het precies valt kan niemand denk ik voorspellen. De oranje bewolking geeft dus alleen aan waar er sneeuw in de lucht zit
ik heb ook helemaal genoeg van , kan geen kant op met dit weer , hopelijk stopt het snel ,moet niet aan denken maandag 3 keer heen en weer naar school met dochter
Hier sneeuwt het nu zo'n 30min en er is al een witte laag overal overheen gaan liggen. Je ziet geen straat ofzo meer. Ik vind het geweldig...Zie mezelf alleen nog niet dinsdag met kind op de fiets/in de wandelwagen door de sneeuw gaan.
hier is vandaag ook weer een flink pak gevallen. Moet zeggen dat ik het nu ook wel een beetje gehad heb hoor. Moeten maandag weer aan het werk en dan ga je toch het liefste schone wegen tegemoet. En de jongens hier in de buurt beginnen vervelend te worden, veel sneeuwballen tegen de ramen aangooien bij de ouderen enz.
Hier is de sneeuw alweer afgelopen. Er ligt echt maar een dun laagje. Maar vind het wel prima zo. Toch wit en toch nog doorheen te komen.
nou hier ligt nu ook sneeuw en ik heb het geweten. de buren gooide sneeuwballen op onze ruit en aangezien tosca dacht dat het vuurwerk was wou ik even vragen of ze wouden stoppen. doe de deur open staat er een sneeuwpop van 1.50cm HOOG!!!!!! voor de deur kon dus niet naar buiten, vond het echt een hele goede streek. uiteindelijk wij met een heel veel buren een sneeuwballen gevecht gehouden, een heuveltje midden op straat gemaakt met de kinderen er over heen met de slee, we hadden de grootste lol. komen er buren aanrijden die hier niet zo goed liggen, wij allemaal keurig aan de kant (ze reden best hard) knallen ze met een gang van 50km over de bult haha wij lachen aangezien je hier maar 30km mag. uiteindelijk allemaal lekker binnen met chocomelk komt de politie aan rijden, hadden ze dus de politie gebeld hun moest ook over het heuveltje heen, ze hebben ff naar de auto gekeken en zijn weer gegaan. moest ff kwijt hihi ow en de honden hebben hier natuurlijk ook de grootste lol
hahahahahahahaa Anica hahahahha hier helemaal nergens sneeuw vind het echt wel jammer, had het graag gehad.
Hier sneeuwt het nu ineens heel hard, binnen een 15 minuten is er denk ik een cm of 3 gevallen en het gaat nu nog door.