oh oh sneeuw in rotterdam dan verwacht ik het straks hier hoeksche waard en moet straks me kleine meid uit school ophalen, word dus in de sneeuw lopen
heb net onderweg ook al zitten glijdennnnnn,, is een beetje opgevoren hierzo ,ging ook een fietser keihard op zijn ..... gezicht , ooo dat zag er pijnelijk uit .. arme jongen. voor de rest maak een sneeuw bal en goooiennnn maar hi ben net een kind met sneeuw
Whaha niet te hard lachen hoor om die arme jongen anders ga je zelf ook nog onderuit! hahaha... hey het is weer droog hierzo
Hier heeft het de hele dag nog niet gesneeuwd, zal zo weer eens op buienradar kijken. Mn kleine vriend zegt als hij naar buiten kijkt steeds: BAL BAL BAL! En dan moet er dus iemand naar buiten om een sneeuwbal in de lucht te gooien hahaha
Bekijk bijlage 41207 Zo ziet het er bij ons uit (achtertuin) Deze foto is gister genomen. Maar die van Layla Wow, is dat een sneeuwbal of is er echt zoveel sneeuw bij jullie gevallen?
zoveel is er gevallen in drenthe ....ik heb de pagina ervoor een foto van de tafel buiten en daar ligt 22cm sneeuw op
hier heeft het vandaag de hele dag door een beetje gesneeuwd. moest helaas naar de fysio en moest er dus toch door. twas overal best glad dus moest echt heel voorzichtig lopen. op de stukken waar geen sneeuw lag was het nog gladder dan op de sneeuw zelf, ben dus een paar keer bijna onderuit gegaan. wat was ik blij dat ik alyssa in de buggy bij me had, kon ik me nog een beetje tegenhouden. ze voorspellen voor de rest van de week geloof ik ongeveer hetzelfde weer. moet woensdag eigenlijk fietsen naar mn werk (niemand om mee te rijden of om me te brengen) maar ga denk ik maar met de bus. mijn fiets blijft lekker in de schuur zolang het dit weer is. liefs doris
Nou zeg, zie ik 't nu pas! En als ik nu vertrek ben ik er vandaag nooit meer natuurlijk . Haha, weet niet eens waar je woont , maar vast niet op fiets- of loopafstand van hier!
Mwah valt wel mee, als je een beetje doorfietst ben je er zo Maar dat wil je echt niet, Sasha en ik liggen hondsberoerd op bed. Wuh zijn zielug