bleeehhh ze zijn hier nu met zand aan het strooien nu het zout op is :S Word echt een vieze derrie. Ze hebben al 3 dagen niet gestrooid en nu doen ze niet vies gewoon. Zonnetje hier trouwens de hele dag geschenen dus geen sneeuw te bekennen al een hele week niet.
Vannacht heeft het een dun laagje gesneeuw, genoeg om de wegen spekglad te maken! Ondertussen valt er al van vanmiddag af en toe wat poedersneeuw, maar nog helemaal niet veel. Ben benieuwd naar vanavond en morgen! Hoe is het in de Nederland met de sneeuw? Is er al ergens aan't vallen?
Als je op buienradar.nl kijkt, en dan links bij sneeuwradar en daarna op 24 uur, en vervolgens op start klikt, zie je de verwachting van sneeuw voor de komende 24 uur. Klinkt heel moeilijk, is `t niet. Morgen gaat `t echt overal flink sneeuwen lijkt het!
De voorspellingen zijn mooi voor komend weekend! Vreselijk veel sneeuw Ik ben er dol op! Strakkies nog de allerlaatste boodschappies doen, dan hoeven we iig niet meer weg dit weekend.
Gelukkig blijkt het vaak mee te vallen, ook al geeft de buienradar oranje(=sneeuw), wij hopen in elk geval van harte op geen sneeuw en sneel dooi O ja, mijn dochter had op de buienradar gekeken en toen bleek ook dat het niet klopte. Zei ze: Ja da's logisch, het is ook een buien-rader en ik raad ook wel eens iets fout!
Ja, vorige keer in december toen het zo gesneeuwd heeft gaf de neerslagradar ook sneeuw voor ons maar toch hebben we niks gehad. Hangt ook een beetje van de wind af en hoe die ineens gaat draaien. Maar als het begint te sneeuwen bij jullie, blaas dan maar heel hard naar Belgisch Limburg. Ik ben jullie dan heeeeeeel dankbaar!!!
`t is en blijft natuurlijk een voorspelling, dat gaat vaker fout dan mis. Maar het is wel een indicator, zeker als de tijd tot de voorspelling korter wordt. Ik vind het altijd wel leuk om te zien die giga oranje vlakken.
Jeetje mineetje... Moet het nou echt zo koud worden als ik de hond van mijn schoonmoeder te logeren heb?? De volgende keer gaat ze maar in augustus op wintersport!
Het sneeuwt hier (westen), maar zo weinig! Echt jammer, had op een heel dik pak sneeuw gehoopt. Als ik de weerberichten gister moest geloven zou het vandaag extreem weer worden, nou, ze zitten er WEER goed naast. Nou ja, wie weet wat er nog komen gaat!!!!!!
Het sneeuwfront gaat langzamer dan verwacht. Het noorden en westen kan het pas rond de avond verwachten. Dus, nog even wachten
Voorlopig is hier ook nog niks aan de hand...Heeft heel even beetje gesneeuwt maar verder niet. Ben benieuwd of het weer een weeralarm voor niks was.
als ik op buienradar kijk zie ik dat er hier helemaal geen sneeuw komt. Vanmorgen dan klein beetje vieze stuifsneeuw gehad maar heb je totaal niks aan En had zo graag een groot pak wit sneeuw gezien! Vooral nu het weekend is kunnen we lekker genieten. *duim duim duim *
Waar woon je? Dan mag je alle sneeuw die hier ligt en miss nog komen gaat wel hebben!! Vind het maar niks en zeker niet als ik moet werken enzo.