hier ligt ook weer laagje.. dikke plaksneeuw... had even hoop na de stortregen van gisteren dat sneeuw weg zou blijven, maar helaas.. tis weer net te weinig voor te sleeen en weer genoeg om troep te geven
Getver! hier ligt er ook weer sneeuw! en ik ben het zo zaaahat! Auto is net weer gemaakt omdat we weggegleden waren, sneeuw is leuk hoor, maar niet als alle wegen veranderen in ijsbanen gelukkig hoeven we het hele weekend niet met de auto!
Yep, ook hier ligt weer sneeuw en er valt, as we speak, alleen maar meer. Heel eerlijk gezegd heb ik dit liever dan die vieze pisregen van gisteren.
Dat is waar, ben ik het helemaal mee eens .. Nu kun je tenminste nog ff naar buiten .. Wij gaan ook zo ff snel boodschappen doen en dan lekker wandelen ..
Bah bah bah!! Nou ja, het ziet er in ieder geval wel leuk uit haha. Maar van mij mag dat spul wel weer ff wegblijven
Wiii!!! Zuid-Limburg heeft ook weer een laagje gekregen!!! Ga maar wat voortmaken, want ik moet zo om boodschappen.
Ik vind het beter dan regen, het ziet er schitterend uit, maar nu kan ik de plaatsing van mijn dakkapel a.s. maandag wel vergeten
Haha leuk te lezen deze topic! eerst iedereen blij met de 1e sneeuw en nu een maand later mopperen heel veel over de sneeuw Ik ook hoor haha. Hier ligt ook weer een nieuwe laag sneeuw alles was net weg begon weer te wennen aan het groene gras maar inm. is alles weer wit dus. Mijn zoon vind het allemaal leuk hij is maar raak aan het sneeuwscheppen steeds buiten. Van mij mocht het wel eens weg blijven die sneeuw...
Hier konden we juist naar buiten in de regen. Welliswaar met regencape (want pak past niet meer...), maar toch. Nu helaas weer huisarrest voor mijn vrouw, die het heel heel erg zat is en dat al is vanaf 18 december toen de eerste sneeuw viel.
grrrr ik wou dat het stopte met sneeuwen. Ik waggel al zo erg dus nu zit ik weer aan huis gekluisterd en ik heb ook al 1 cm ontsluiting dus de kans dat de kleine zich snel laat zien is groot maar ik moet wel 30 min rijden naar het ziekenhuis. Nee van mij mag het wel over zijn en de zon gaan schijnen
Hier vanmorgen ook weer sneeuw. Wel heel mooi om te zien, maar na de kerstvakantie mocht het van mij helemaal over zijn. We zitten te wachten op de oplevering van ons nieuwe (nieuwbouw) huis. En ze leveren pas als de straten er in liggen, tja en wat doen ze niet met dit weer..Juist Dus ondertussen is de datum al 2 weken verder geschoven nu maar hopen dat het niet nog meer wordt Zo tot zo ver even mijn geklaag over de sneeuw.... En ja ik vind het normaal best mooi enzo maar nu even niet
Ja, handig is het niet... Wij hebben in het noorden wel echt de volle laag steeds, hier lag gisterochtend al sneeuw, toen eerst wat blubber door lichte dooi en nu ook weer een flinke laag daarover heen. Ik zit al sinds half dec. voor mijn gevoel meer aan huis gekluisterd dan ik normaal zou zijn, fietsen zit er echt niet in nu en lopen door de sneeuw is best zwaar als je veel bandenpijn hebt. Maar ik geniet wel van dat licht, heerlijk, een keer geen druilwinter.
O, bah, dat lijkt me helemaal niks, ik zat me al af te vragen hoe dat nou moet als je nou moet gaan bevallen... Nou, doe voorzichting en heel veel succes!
Vanmorgen lag er sneeuw. Vanmiddag sneeuwde het. Nu dwarrelt er weer van alles naar beneden. En ik vind het NIET meer leuk!
Hier ligt toch wel weer wat sneeuw (Friesland). Aan de ene kant vind ik het heerlijk maar aan de andere kant ben ik er helemaaaaal klaar mee....
hier ook een pak sneeuw en vanavond wordt er nog meer verwacht, dat wordt weer glibberen op de snelweg morgenochtend.......zucht......
Hier ligt ook weer een nieuwe laag sneeuw (friesland) maar het dooit ook volgens mij want zie het voor mijn ogen weg smelten nu, scheelt weer sneeuwscheppen haha.