Ik ben die sneeuw hier meer dan zat! Voor de kids is het leuk, maar om in te rijden pffff. Jan. 2009 mijn auto in de kreukels, omdat een ander niet op tijd kon stoppen door de gladheid. Ik stond gewoon voor het stoplicht. En ja hoor gisteren gaat mijn man boodschappen doen, knalt er iemand tegen zijn auto aan. Het is echt genoeg nu.. gemeente strooit in deze woonwijk helemaal niet.. en dus spekglad!!! Laat voor mij die lente maar alvast vervroegd komen!!
Hier wordt ook nauwelijks meer gestrooid. Is hier iemand die weet hoe Purmerend erbij ligt? We wilden gaan zwemmen, maar weet niet of ik durf...
Hier in twente ligt een dikke laag.. Hopelijk is het morgen weer weg.. want met de trein richting Groningen is dan bar en boos..
Zuid-Limburg heeft gisterenavond weer een hele lading gekregen. Hier op straat is er ook nog steeds niets gestrooid, maar ook nog niet zo gedooid zoals gisteren... Het is nu ondertussen 2 graden. Maar ja, namiddag de sneeuwlaarzen aan en met ons hondje een goeie sneeuwwandeling maken! Die vindt dat geweldig, want ze is nu al aan't rusten
ik ben de winter ook meer dan zat. was helemaal blij toen de sneeuw eindelijk weer weg was en nu ligt het er weer. tis ook niet leuk op mn werk nu. door de sneeuw komt er bijna geen klant binnen en het is super koud en niet warm te krijgen. weinig te doen (doordat er weinig klanten komen) en de vracht die door de sneeuw niet op tijd kan komen waardoor je dus nog niks te doen hebt. bah, laat de lente maar komen. verder vind ik het wel een mooi gezicht (als je niet weg hoeft). was gisteren helemaal sjago omdat er zoveel sneeuw lag. we moest boodschappen doen en wilden naar intratuin voor nieuwe planten voor binnen. belde mn schoonzus op dat de bussen niet rijden omdat het spekglad was. wij toch maar boodschappen gaan doen en toen durfde mn man het aan om verder te rijden. nu gelukkig eindelijk nieuwe planten voor het raam. nu mooi uitzicht op de sneeuw en mn nieuwe planten. liefs doris
En vanochtend deed ik de gordijnen open, ligt er nog een laag sneeuw bij. Ik baal als een stekker! Heb last van m'n rug dus vind het doodeng om nu te lopen in de sneeuw omdat het ook glad is! Kan iemand de sneeuw wegtoveren? En de lenthe ervoor in de plaats terugbrengen?
Hier sneeuwt het ook weer lekker. Vind het weer heerlijk om te zien. En kom ook nog vaak zat buiten. Schoenen aan met een goede zool zodat je niet zo snel uitglijdt. Het is 10000000000000x beter dan die vieze, druilerige pokkeregen. En het is al februari. Nog een maandje joh, dan zit de lente alweer in de lucht. Positief blijven!!!
Aszz ik ben het met je eens! Volgende maand komt idd het mooiere weer alweer terug normaal gesproken. Geniet er lekker van!
Ik moet zeggen dat ik ook erg veel zin heb ik het mooie weer, maar meer omdat ik dan uitgerekend ben. En omdat de tuin dan weer mooi is, zodat we lekker buiten kunnen zitten met de baby. Hmmm bbqen, loungen op onze nieuwe loungeset, caviaatjes die door de tuin heen huppelen.
Hihi dat kan ik me goed voorstellen. Ik denk soms ook wel eens, joh die sneeuw mag nu wel wegblijven! Maar nu het weer zo mooi wit is, geniet ik er toch echt wel van!
Sorry hoor, maar ik heb een miljard keer liever regen. Ook al heb je goede schoenen aan, met bekkenklachten is het echt niet te doen. We hebben ook geen auto en fietsen is ook geen optie, er wordt hier niks gestrooid. Mijn vrouw is sinds 18 december 4 keer buiten geweest, toen het net even begaanbaar was, het is meer huisarrest dan zwangerschapsverlof. De fysio voor de bekkenklachten is onder normale omstandigheden 15 minuten fietsen, kan nu dus echt niet, al bijna twee maanden niet! Mijn ouders komnen wel met de auto, als we naar de VK moeten, maar ik wil ze ook niet steeds vragen. We hadden nog van alles willen doen, maar ze kan helaas nooit mee. Bij onze buren is de baby al een paar weken en ook buurvrouw baalde stevig. In plaats van leuk met baby in de wagen 'pronken' zit zij ook verplicht binnen...Positief blijven is goed, willen we ook graag, maar wordt wel heel moeilijk. Ik zat net foto's te kijken van een paar jaar geleden, de kinderen waren een iglo aan het bouwen, waar duidelijk genoeg sneeuw voor lag......staat eronder 15 maart, nou ja, volgens mij begon het toen pas, hopelijk hebben ze nu door dat het 'sneeuw-maximum' wel is bereikt....
het is winter... dat komt nu eenmaal met "ongemakken" zoals sneeuw. Ik heb dit vele malen liever dan die maandenlange rothitte.. ja, soms is het vervelend omdat het voor sommige mensen vervelend is omdat ze beperkt worden.. maar ik geniet met volle teugen.. eindelijk weer verschil in jaargetijden..
Enerzijds vind ik het erg mooi en knus Vooral als je binnen zit. Anderzijds vind ik het enorm sneu voor de mensen die noodgedwongen binnen moeten blijven, zo ook mijn oma, verder heb ik al ruim 7 weken niets met mijn bijrijdpaard kunnen doen, dus van mij mag het snel gaan dooien.
Ben het nou wel zat hoor die sneeuw, jezes he, kan geeneens de parkeerplek uitrijden zo hoog ligt de sneeuw, spekglad weer, zout op, jezes