ik ook t sneeuwt KEI HARD !! en heb al *autos tegen bomen gezien * autos omgekeerd op de snelweg * autos in de greppels/sloot .. en schijt er zelf dik voor !!! stom stom stomme sneeuw !!! net scheen eindelijk 5 minuten de zon.. maar nee t was zo weer weg en nu sneeuwt t weer kei hard..
hier ook een dik pak sneeuw weer, kon bijna niet op mijn werk komen, stapvoets gereden op de snelweg en raad eens wat...........morgen en de rest vd week weer dezelfde bagger!
hier heeft het net geregend, en nu schijnt het zonnetje dus er smelt al een hoop zooi weg, kunnen we in ieder geval weer normaal fietsen... maar vanacht en morgenvroeg komt er weer een hoop aan volgens de berichten
Hier schijnt weer eventjes de zon, heel de tijd al sneeuwbuien gehad. Geef mij de lente en zomer maar weer, lekker warm zonnetje en geen gladdigheid.. Sneeuw is leuk, als je de weg niet op hoeft
Hier was vanochtend de hele oprit weer wit, terwijl ik die gisteren met zoveel moeite had schoongemaakt. Het sneeuwt hier nu nog steeds, volgens mij is het behoorlijk koud en staat er een harde wind. In onze woonplaats is het strooizout ook nog eens bijna op, dus bijna niks wordt meer gestrooid. De woonwijken strooiden ze sowieso al niet, dus dat is al 1 glibber boel.
De hele dag al regen, is ook niet alles, maar dat glibberige de hele tijd hebben we ook wel gehad, elke ochtend als ik opsta bel ik eerst m'n man omt e horen of die veilig op z'n werk is aangekomen, vind het maar eng.
Hier is het smeltende sneeuw... Daarstraks was het nochtans aan't regenen, maar nu dus weer wat sneeuw.
Sneeuw was hier gister al bijna weg. Gelukkig. Wij hadden eerder van 't jaar sneeuw terwijl de rest van het land neits had, ben het wel zat.
hier ook al de hele dag regen! Zit echt te wachten tot het even iets opklaart want ik moet mijn hond zo uitlaten en heb helemaal geen zin om nat te worden met kinderwagen! WAAR BLIJFT DE LENTE?!?!?!
Hier in Zeeland is het nu droog maar als ik op buienradar kijk regent het in heel het land! Ik vindt dit weer niet erg, gezellig wat kaarsjes aan muziekje op. (en ja ik ben er vanmorgen ook door geweest maar dat kan mijn humeur niet bederven zie overal eigenlijk wel het goede van in)
Hier is gisteren rond 18u nog bijna 10cm bijgevallen, echt niet meer normaal hoe hard het sneeuwde En nu weer de hele ochtend en nog steeds maar gelukkig dooit het ook. Morgen is mijn meissie jarig en we wilden graag een dagje weg met ons drietjes maar waar moet je in vredesnaam naar toe?!
Heeft er iemand interesse in sneeuw:x Ben het nou echt flink zat aan het worden . Het begon vanmorgen met een sneeuwstorm en s'middags ging het over na regen . En nu sneeuwt het weer en de straten zijn weer wit aan het worden plus dat het nou vriest:x Dus het wisselt de hele tijd af van sneeuw naar regen en van regen naar sneeuw.
Je schijnt het op te kunnen sturen naar Canada, daar hadden ze nog wat nodig voor 't snowboarden.... O, wat ben ik die $%%%$##sneeuw toch zat!
sneeuw waar??? het giet hier al de hele dag. Hier alleen maar regen en nog eens regen. Ik heb liever de sneeuw dus wie wilt er ruilen?
Ja idd, in Canada is nu voor de verandering geen sneeuw. Heb toevalllig net van de week gemaild met mensen die we 5 jaar geleden in Mexico ontmoet hebben, wonen in Ontario.