Nou ik ben alweer bekomen van de sneeuwpret Net even boodschappen gedaan met Valerie, en het is best wel glad op de weg.
Hier nog steeds geen sneeuw in Rotterdam.. Wel dikke wolken op komst vanuit de richting van den haag en daar sneeuwt het hoorde ik net. Dus ik ben benieuwd.
Hier op de grens van Gelderland-Brabant heeeele fijne stuifsneeuw. Zal niet meer worden zo te zien. Wel leuk en lekker koud.
Hier is het opnieuw begonne, maar iets harder en dikkere vlokjes als daarstraks. De lucht is heel donker, binnen een half uurtje zal het buiten wel donker zijn denk ik. @ Elif: Hoe zit het bij jou? Al sneeuw te bespeuren?
hier nog nix nakkes nada geen sneeuw! zelfs nog gewoon blauwe lucht me wat wolkjes hahahaah hoop ook niet dat het komt, we willen vanavond nog even weg, geen zin in glade wegen!
Hier in Vlaardingen ook nog geen sneeuw te bekennen. Ik wil ook sneeuw !!!! Ik ben gek op sneeuw. Helaas moet ik nog wachten tot 7 januari dan zitten we lekker 10 dagen in heeeeeeeel veel sneeuw. Lekker op vakantie naar Tsjechie
Hier is het nu goed bezig. Blijft zo'n klein beetje liggen tussen de kasseien, maar nog niet op de weg. Ben benieuwd of het thuis ook aan't sneeuwen is
Hier zijn daarstraks wat heeeeel lichte vlokjes gevallen, maar niets meer voorlopig... *duim, duim, duim*
hier in twente ligt nu een klein laagje sneeuw... vindt het wel leuk hoor maar verheug me al op de vakantie in januari dan vliegen we heerlijk naar een tropisch land...!
begin van de middag hier wel wat gesneeuwt, wat is blijven liggen (niet veel hoor) nu niks meer, ook geen "sneeuwlucht" jammer. misschien vanavond/vanacht? worden we wakker ligt er een groot pak sneeuw! zal leuk zijn