Ja, je mag onze sneeuw ook hebben hoor! Regen, onweer, vorst stuur maar hier heen, maar geen sneeuw meer!!!!
Regen ok, maar niet vorst en regen tegelijk. Dan word het buiten weer een ijsbaan. Doe maar warme regen, zodat de sneeuw allemaal wegspoelt en smelt. En dan een heerlijk lentezonnetje. Like this: Bekijk bijlage 48685
Jammer waardevol, je mooie foto heeft niet geholpen Gistermiddag heeft het aldoor geregend, dus ik had verwacht dat het wel hardstikke glad zou zijn vanochtend. Maar toen ik de gordijnen vanochtend open deed, zag ik weer een hele pak sneeuw :x
hier is meeste sneeuw weg... alleen de bijeengeveegde hopen liggen er nog.. verder alleen maar regen regen en nog eens regen
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, de sneeuw was eindelijk weg, konden we één dag fietsen en nu....................ligt er nieuwe, gewoon weer een hele laag dus die blijft liggen:x
hier heeft het net ook gesneeuwd, binnen 5 min was alles weer wit. Er ligt weer een flinke laag. Ik woon trouwens in Noord-Holland ergens in het midden
Hier ligt ook weer sneeuw.:x Ik begin het nu wel zat te worden die sneeuw. Het is nog blijven liggen ook, bleh.
Vanmorgen was het hier alweer wit.....:x Telkens als ze sneeuw voorspellen, moet dat hier zo nodig vallen. Terwijl ik telkens hoop dat wij eens niet de gelukkigen zijn. Al sinds begin december is het hier nagenoeg onafgebroken wit geweest met die rottige sneeuw. Ik ben er wel zo flauw van. Gelukkig is rond de middag de zon hier gaan schijnen en inmiddels is die vieze witte prut weggedooit. Op naar de lente!