Hier ligt (gelukkig) nog niks,maar denk dat wij ook zometeen of vanavond weer de klos zijn.. Hier schrijnt nu wel lekker de zon trouwens
ennnn ben je er nu nog steeds blij mee ligt hier nu weer vol ik word er schijtziek van pffffffffffffffffffffff
normaal zeg je HE HET SNEEUWT! nu zeg je HE DE SNEEUW IS WEG! Hier in drenthe ligt er ook alweer aardig wat. morgen zou het de hele dag geen regenen, dan is die "rotzooi" weer weg.
Hier is het ook weg, op een hoopje in de struiken na...hopelijk is dat de laatste sneeuw van 2010.....
Nou toen ik zondagavond naar buiten keek, baalde ik inderdaad ook flink!!!! Was het eindelijk weer groen buiten... lag er weer een laag sneeuw. Vind sneeuw echt wel leuk maar ja... ik moet helaas ook iedere dag 60 km rijden om op mn werk te komen. Van mij mag de lente nu echt wel eens komen!!!!
vanmorgen was hier ook laagje sneeuw weer maar heeft hele tijd geregend dus weer alles schoon . ,maar nu sneeuwt het weerik ben zooooooooo klaar mee , heb ik bloemen geplant van de week toen nog zo heerlijk zonnig waswas beetje ongeduldig ,nou die zullen wel bevriezen , echt depri ben ik zodra sneeuw zie ,nou ja we bijven lekker thuis , was van plan om even de stad in te gaan
Hier sneeuwt het (nog) niet, maar ik heb sinds een uur of twaalf al constant de koude rillingen langs mijn ruggegraat lopen, dus ik vrees het ergste :x Bah! Vind het helemaal niet leuk meer. Hoeft van mij echt nog geen zomer te zijn, maar die sneeuw mogen ze houden
hier in drenthe ook weer sneeuw, en aan de lucht te zien gaat het nog wel even door! Gister nog buiten gezeten in het zonnetje met een kop thee, en nu dit!