Hier ligt een wel een laagje sneeuw maar de zon schijnt hier , go zon go zon Laat de sneeuw maar smelten
De zon schijnt... joehoee! Dan smelt de sneeuw hopelijk weer heel gauw! Ik spreek straks met iemand af om te gaan wandelen hier in de buurt in een mooi natuurgebied. Dus het MOET gewoon mooi weer worden!
Kan dit topic niet verwijderd worden door een MOD, ik wordt misselijk alleen al van het woord SNEEUW. Ervaar het bijna als schokkend, is dat en goede reden?!
hier nog 1. Ben zo blij met dit heerlijke zonnetje. Alleen het nadeel is dat je wel nu goed kan zien dat ik mijn ramen eens moet zemen.
gelukkig hier helemaal niks! noord-brabant, lekker het zonnnetje aan t schijnen! dacht dat iedereen er wel klaar mee was met die rotsneeuw, en glijbanen in de straat...idg voor mij wel! haha..bhaa geef mij maar LENTE!
Na gisteren een heerlijk zonnig dagje gehad te hebben sneeuwt het nu hier! En niet zo'n klein beetje....
Hier ook... Ruben vond het geweldig "oh mama sneeuw!". Mijn voorjaarsgevoel was nu helemaal weg (was vrijdag al een beetje verdwenen en nu echt helemaal pleite)
Hier heeft het de hele ochtend gesneeuwd...Het is weer flink wit. HEt is echt supermooi...zoals vandaag, wanneer ik niet weg hoef. Maar ik heb toch 100000x liever dat nu het voorjaar door gaat zetten!