Hier ligt ook een laagje sneeuw, Vriendlief is aan het strooien nu (zit in de winterdienst) en er komt nog veel meer aan de komende dagen
ik hoorde net op het nieuws (rtl) dat er in flevoland misschien wel heel veel gaat vallen!!! ik hoop het zo want wij worden heel vaak over geslagen!
oh ik hoop ook zo op veel sneeuw! Toen ik vanmorgen hoorde dat er sneeuw zou vallen ben ik meteen naar de praxis gegaan om een sneeuwschuiver te kopen. En toen t echt sneeuwde hier vanmorgen ben ik achter een skipakje voor de kleine man aangegaan. Kunnen we morgen als er genoeg sneeuw ligt sleetje rijden!
heey, moet je op kliknieuws.nl kijken word gewaarschuwd voor sneeuw in brabant ik kom uit veghel en idd nog niks te zien
hier ook een zachte gggggg en nog geen vlokje te bekennen.volgens mij hier vannacht pas. lompe vraag misschien hoor maar heb helaas voor morgen geen sleetje meer in huis. kun je ook met de kinderwagen door de sneeuw? want naar buiten willen we natuurlijk!!!
Hier nog 1 uit brabant geen vlokje te bekennen en ik wil zo graag dat het sneeuwt de lucht is erg helder
buienradar geeft wel aan dat het van het noorden komt maar denk dat het flevoland pas rond 11/12 uur bereikt.
jajaja hier ligt al een lekker laagje... buurmeisjes zijn al met de slee aan het rijden en heb net al ff met ze een sneeuwballengevecht gehouden!
Heb niet alles nagelezen maaaaaaaaar.. Bij ons is er gisteren 30cm sneeuw gevallen (ff jaloers maken )