Jeps! Het sneeuwt nog steeds! Hier al vanaf gistermiddag! Heb net geprobeerd een foto te maken, maar daar is het nog ff te donker voor.
Hier ligt echt geen halve meter...dat is misschien heel erg plaatselijk gevallen. Bij ons in noord groningen (waar het meeste is gevallen) zie ik gewoon de stoeprand hoor. De bussen, treinen, taxibusjes rijden niet. En er zijn ook een paar middelbare scholen dicht gegaan.
mijn man is weer terug die kon niet weg naar de TU. De treinen doen het niet Dus wij gaan zeker even wandelen met de kids!! Alleen jammer dat het nog zo vroeg is hahah!!
Ik stond tot net onder m'n knie in de sneeuw, maar dan sta je ook nog bovenop een laag sneeuw. Zal zo ff meetlat erbij pakken Een collega zei vanmorgen dat ik het er niet op moest wagen. Als ik nu naar mn werk zou gaan, zou ik er ipv een kwartier zeker een uur over doen. Op de A7 ligt 50cm zeiden ze op TV Noord (zit dan wel in friesland, maar ben een groningse ) met duinen van 1,5 meter. En inderdaad, als je niet weg moet, ga dan ook niet weg maar neem een snipperdag zeiden ze. Er zijn al ontzettend veel ongelukken gebeurd. Heb net een paar fotootjes gemaakt, en de eendjes, die onder luid gekwaak op me af kwamen rennen, even wat brood gevoerd. En het is ondertussen ook al weer begonnen met sneeuwen hier
@moppie1981, wowww dat heeft het bij jullie echt goed gesneeuwd! Hier zijn de stoepranden nog gewoon te zien. Het is hier wel alweer hard aan het sneeuwen. Zit je ook nog tv noord te kijken Vind het wel leuk om al die sneeuwpaniek te horen
Ja het heeft flink gesneeuwd. Minder dan ik had gegokt maar 40cm is ook een flink pak Gister nog in Oost Groningen geweest en schrok toen al van de flinke sneeuwbuien en glijpartijen op de snelweg, daarom stap ik nu ook echt niet in de auto (heb 'm net weer helemaal in orde laten maken!) Bij mijn ouders ligt nu 15cm ongeveer. Zit idd nog steeds met TV Noord aan Ik zit tegelijkertijd heerlijk naar buiten te kijken naar alle mensen die voorbij komen glibberen op de fiets - de meesten trouwens te voet... Echt mooi om al die sneeuw te zien, maar ik zou toch graag morgen wel aan het werk gaan
Hier ikke in het spoor op de weg: http://img14.imageshack.us/img14/6758/dsc0188wn.jpg Onze straat: http://img709.imageshack.us/img709/3425/dsc0187.jpg
Jajajaja hier nu ook, vanmorgen toen ik het rolluik opendeed lag er een klein laagje en het is net weer begonnen met sneeuwen en flinke vlokken, leuk leuk leuk leuk, vanmiddag maar even een lekker wandelingetje maken.... Het is nog niet zoveel als jou foto's maar toch hihi
Oops, maak ik net vriendlief wakker om naar zn werk te gaan, zegt ie "IK HEB VAKANTIE!" Gister kerstborrel gehad, maar dacht dat ie t/m vrijdag moest werken... Nu heb ik dus een chagerijnige vriend hier... hihi straks ook maar een wandelingetje maken als ie uitgeslapen is
Ook hier ligt sneeuw.....woon ook in Flevoland Niet zoveel als in Groningen maar er ligt denk ik zo'n 5cm Mijn man is nu onderweg naar Hilversum, ik hoop dat hij goed aankomt. Zal wel 2 uur of langer rijden zijn, normaal een uur