Lijkt me niet verstandig nee Hier omg Lelystad ook niets voor zover ik naar buiten kan kijken (100mt verderop een miniscuul raampje)
Ik wil ook SNEEUWWWWW!!! hier ligt een piep klein beetje Ik zit maar te wachten op de sneeuwwolk vanuit limburg Zal erom hangen of hij over Almere trekt.... (duim duim duim duim!!!)
Ik hoop het wel Ik woon in Almere Haven.. dus heeel dicht tegen het gooi aan.. hij maakt vast wel even een pitstop
UPDATE: JAAA volgens buienradar om 15.20 uur is de wolk bij ons nu hopen dat er nog sneeuw in zit en uitvalt hahahaha. MAKE MY DAY
ff buienradar gecheckt en de grote witte wolk komt hier wel om een uur of 4 overheen, ben benieuwd wat eruit komt.
hier vanochtend een poederlaagje.. maar is al haast weg. al is de lucht nog erg dicht en grijs.. verwacht wel dat er nog iets gaat vallen
ik ook.ik wil voor het eerst mijn zoon laten kennismaken met sneeuw. in de loop van de middag zou er in het hele land sneeuw gaan vallen zeggen ze, maar ik heb er wel een hard hoofd in
Hier nog geen vlokje gevallen, ergens wel blij mee, vind het altijd lastig in het verkeer. Aan de andere kant is het ook zo leuk voor onze peuter. Ga zo ook eens kijken naar buienradar. O ja, hier is dus in zuid holland, aan de kust.