Lady's and gentlemen we have snow! Je moet met je oogjes knijpen om het te kunnen zien. Maar het is er wel!
Jaaaa hier ook eindelijk sneeuw, ben gelijk gaan spelen met de sneeuw http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/s320x320/404410_2703257187703_1444940515_32408089_1898721845_n.jpg
mijn hond vind het geweldig ! (alaskan malamute) hier ligt een flink pak, zo erg dat ik zelfs al een paar keer bijna ben uitgegleden! hahah!
Klopt de bui blijft daar boven hangen, er is al ongeveer 7 cm sneeuw gevallen in maastricht. En hier ligt er ook een laagje " mag van mijn meer worden "
Hier denk ik cm of 5 totaal.. straten en stoepen zijn schoon... maar parken en grasvelden leuke laag.. hier = roermond .. maar tis gestopt nu.. dus het zal hier bij blijven denk ik..dooit trouwens ook.. tis boven 0 nog
nou hier helemaal niks, vind het echt erg dat hier niks gevallen is, hopelijk vannacht en kunnen wij morgen in de sneeuw.
haha, kijk nu uit het raam en er ligt een laagje sneeuw op de auto, hopelijk nog meer en blijft het lekker liggen.