Oh jee, ik hoop het niet. Het is hier wel erg koud, maar de helft van mijn dak is momenteel slechts met zeil bedekt i.p.v. dakpannen, dus ik hoop dat de sneeuw nog even uitblijft. Over een paar weken mag het losbarsten, ik ben gék op sneeuw!
Hier vanuit Geel (België) naar Bergeijk gereden en we hadden een heuze mini-sneeuwstorm onderweg. Was nog wel nat, maar flinke val. Grappig...
Mee eens Dan zijn we allemaal lekker vrij ( dochter dan ook bijna) en is het lekker gezellig naar de kerst toe
In apeldoorn is het droog. Natte sneeuw mogen ze houden van me, ik wacht liever op echte sneeuw. Al denk ik niet dat onze chihuahua er erg gecharmeerd van gaat zijn
och ik hoop dat het hier helemaal niet komt. Vind het altijd leuk, maar sla nu liever een jaartje over.
Vanmorgen in de hagel baar werk gereden. Terug weg in de regen. Nu weer hagel. Alsjeblieft geen sneeuw! Moet om 6:45 weer naar werk.
vanochtend was alles wit, daarna is alles gesmolten en nu sneeuwt het weer flink maar blijft niet liggen, tis al te nat buiten (omgeving Würzburg)