Serrapeptase, wie kent het en wat is je ervaring?

Discussie in 'De lounge' gestart door Minny, 29 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Wie van jullie is bekend met Serrapeptase?

Ik wil het gaan gebruiken ivm mijn endometriose.

2. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Ik ben er niet bekend mee, heb er wel over gelezen. Het is nog steeds niet helemaal aangetoond of het goed werkt tegen endometriose. Heb je al met je artsen overlegd?

Wat bij mij hielp was stoppen met suiker, rood vlees, zuivel en tarwe. Ik probeer meer soja te gebruiken alleen Kaas is mijn zwakte en hier kan en wil ik ook niet mee stoppen.Voor mij heeft deze aanpassing het beste gewerkt.

Succes

3. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Bedankt voor je reactie. Wat jij opnoemt is het Endometriosedieet en dat volg ik ook al 2 maanden. Soja past er trouwens niet in!!

Ik vind weinig nederlandse sites over serrapeptase, das erg jammer.

4. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Bij mij past Soja er juist wel in op aanraden van de gyn. Ik drink er ook maar 1 of 2 glaasjes van per week, want echt lekker vind ik het niet.

Kaas stop ik niet mee, hoeft ook niet. Ik hoef met ook niet aan het endometriose dieet te houden, maar probeert het wel.

Ik ben inmiddels al jaren endometriose door een laparscopie en lucrin injectie. Nu werkt het doorslikken van de pil en ik heb nog steeds om de 6 maanden controles.

5. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Okee vreemd dat je dan wel soja mag. Ik heb geleerd dat soja juist heel slecht is voor endo.

anoniem02 vindt dit leuk.
  6. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0

Deel Deze Pagina