Hier ligt een flinke laag en het sneeuwt nog steeds.. Manlief is al heel de nacht aan het sneeuwruimen ben benieuwd wanneer ie thuiskomt dat is zoiezo pas als het stopt dus duim duim...
Het sneeuwt trouwens nu ook nog steeds... Ik snak naar lente maar we zijn er bijna door, tis al eind februari...
hier omgeving zoetermeer 1 cm denk ik maar het sneeuwt wel heel zachtjes nog. Was erg verbaasd vanmorgen. Ben er nu wel klaar mee hoor. Laat nu de zon maar komen....
hier een best pak al denk nu zon 6 cm en sneeuwt nog steeds zitten net over de grens bij enschede ergens
Hier ook al een flink pak en het sneeuwt nog steeds, ik was wel verbaasd en Quinten erg blij die staat te stuiteren om naar buiten te gaan.
hier ligt een heel dik pak... minstens 10 cm... en het blijft maar sneeuwen... bah ben er echt zat van... doe mij maar lekker de zon en de zomer!
Hier een flink pak sneeuw. Het komt tot boven de enkel. En het sneeuwt nog steeds. Als het zo door gaat dan krijg ik morgen de auto er amper uit.
Hier sneeuwt het nog steeds sinds vannacht. Denk toch wel dat er nu een cm of 10 ligt.. Weet niet zo goed wat ik er van moet vinden. Vanmiddag wel ff met mijn mannen wandelen, voor die kleine we weer leuk!
hier een mini dun laagje bijna niks sneeuw dus. Smelt al weg wat er al lag en zie het gras en de weg duidelijk. Gelukkig zijn wij nu eens niet de pineut Delft.
Hier sneeuwt het al sinds gistermorgen non-stop, er ligt zeker 10 cm sneeuw (als het niet meer is) en het blijft maar doorgaan.