lees net de nieuwe verwachtingen , ze verwachten voor limburg gewoon tot 10 cm? en als ik buienradar bekijk ga ik vanaf vanmiddag uren sneeuw krijgen?
Sneeuwt hier wel maar blijft godzijdank niet liggen. Hoop dat het wegblijft!!!! Overigens staat op sneeuwradar dat de wolk hierheen komt, op weeronline dat de wolk juist wegtrekt huh?!?
Het blijft de hele week winters. Ach, het zonnetje schijnt hier. Die paar weekjes overleven we ook wel weer
In regio Amsterdam nog geen sneeuw hoor. Van buienradar wordt ik ook niet veel wijzer. Laat het maar lekker aan ons voorbij gaan.
Heb het makkelijk gered op de fiets tussen wegen even lopen was glad . Verder erg snijdend koud brrrrrrrr. Nu nog koud maar de sneeuw gaat weg , nu weg blijven graag . Ben het erg zat die troep.
Hier (in Rotterdam) geen vlokje uit de lucht gevallen sterkte meiden en laten we duimen voor beter weer net als afgelopen week
In Limburg sneeuwt het al vanaf gisteren. Extreme sneeuwval hier vandaag. Niet gestrooid, al ongelukken gebeurd hoorde ik. Nee dankje! Heb de fysio net ook afgebeld durf de weg echt niet meer op met mijn zwangerschap en bekkinstabiliteit. Als ik 1x val ben ik nog verder van huis Ik blijf binnen vandaag!
Ook hier in ZO-Brabant is het een grote sneeuwval, en dat gaat nog wel even zo door. Ik heb het helemaal gehad met die sneeuw, maar de kids en de hond schijnen het nog steeds prachtig te vinden . Er ligt hier denk ik wel een cm of 6/7. Bekijk bijlage 311293 Bekijk bijlage 311294
hier gelukkig geen sneeuw meer, vanaf zaterdag avond heeft het hier gesneeuwd intotaal maar 5 cm en gelukkig de straten schoon. ik heb het echt helemaal gehad, hier nu de zon, maar helaas nog steeds flink onder 0. zelfs mijn dochter is de sneeuw zat,
Hier is het ook weer wit heel klein beetje . Hoef gelukkig niet te ver weg op de fiets vandaag. Zie net dat er nog een beetje bij komt stelt weinig voor .