sneeuwpop@ Wist je het al je mag erg blij zijn je niet dicht bij woont anders kwam ik je een beste schop geven , Zodat je voorlopig niet kon zitten
Ja toe maar duik maar im de kachel smelt maar lekker weg En ergens eind van het jaar kom je maar weer .
Hier lekker weer, vogeltjes fluiten, deurtje open, zonnetje schijnt binnen....radio aan en koffie drinken
hier zeker geen deur open.. tis nl maar 1 graad buiten.. wel bewolking en een zonnetje datdoor wilt komen en dit hele week? bah... en dan in weekend weer gevecht tussen kou en lente.. met grote kans op sneeuw..
Hier ook... Gaat het ooit echt over? Oh ja natuurlijk, over een paar maanden is het zo benauwd en te heet dat je snakt naar wat frisse lucht of windje. Nederland is zoooo raar!
waar is hier allemaal.. ML moet zo op solli gesprek in den bosch vanuit limburg.. komt die sneeuw tegen?
Nog geen sneeuw gezien hier... Ben wel beetje toe aan lente weer zeg, wil me dochter lekker in de tuin laten spelen!
Ohw nee!! NOrmaal hou ik non-stop van de winter, maar ik heb er dit keer echt 'last' van... ik wil ZON! I NEEEEEEEEEEEED IT!!!!!!!!!!!!!