Hier in de bollenstreek sneeuwt het al een uurtje en 't blijft ook liggen. Zo leuk al die kids buiten Hier lekker warm binnen
Hier nog totaal geen sneeuw!! Zou het nu wel leuk vinden, ben lekker een paar dagen vrij en dan kan ik lekker genieten buiten met mijn zoontje!
hier gelukkig nog niet tussen tiel en denbosch. en het hoeft voor mij helemaal niet....da gezeur smorgens met die sneeuw naar school. Fietsen willen ze dan niet, en lopen is te ver, moet ik voor dat kleine stukkie de auto pakken...krabben een al die ellende nog meer...nope voor mij hoeft het niet
Hier helaas ook al sneeuw gehad. Vind zonde van het ijs... Had liever eens op mooi ijs gaan schaatsen. Van mij mag het dit keer weg blijven, al die rotzooi in huis. Bah...
Ja, hier nu ook sinds een uurtje sneeuw. Ik ben er niet zo heel blij mee, want ik moet zo op de fiets mijn zoontje nog ophalen bij het kdv.
Nou hier ligt al een een cm of 5 en ik haat het zo erg. Ik werk buiten en moet dus morgen met kind en post op de kinderwagen door de sneeuw heen lopen om mijn werk te doen. Ik heb er niet voor gekozen om dit werk te doen maar dit is het enige om een beetje geld te verdienen. Ik haat sneeuw gadverdamme en een troep wat het geeft
The horror... Ik vind het leuk voor de mensen die er wel van houden en vooral als er een dik pak valt voor de kids. Maar ik heb er zo'n enorme schurfthekel aan... Wat dat betreft ben ik een zomermens. Ben zelf in de zomer geboren en ben blij dat ik 2 weken voor mijn eigen verjaardag uitgerekend ben