Hier Delft vanmiddag was er al een laag gevallen en nu is het net een uurtje geleden weer begonnen wel weer mooi om te zien. Dochter mocht met het kdv buiten spelen tijdens het sneeuwen wilden ze het niet. Morgen wil ze wel naar buiten maar in de kinderwagen zitten ze vind het maar niks. Iemand daar een tip voor een peuter die bang is voor de sneeuw????? Vorig jaar heeft ze ook sneeuw mee gemaakt maar was ze een stuk jonger natuurlijk. Mijn zoon heeft het altijd leuk gevonden dus vandaar mijn vraag. Twee vliegen in een klap.
In west friesland ook, maar zag op buienradar dat wij net het staartje hebben. Moet werken in medemblik en ben dus benieuwd of daar ook sneeuw ligt of dat het er sneeuwt. We zullen het zien straks
Erg veel sneeuw hier in den haag😄 vanaf het dak van het ronald mc donaldshuis een mooi uitzicht. Lekker met me oudste naar buiten zo.
Hier is het net pas begonnen. Kleine vlokken, maar blijft gelukkig wel liggen (sorry, heb niks met schaatsen ). Straks er maar op uit met de kinderen.
Delft aardig pak gevallen en het valt nog. Verkeer loopt hier aardig stroef. A 13 vol ect ect zooitje dus rond om Den haag Delft Rotterdam. Ben blij dat ik de weg niet op hoeft.
Woon tussen Den Haag en Zoetermeer, maar hier ligt echt heeeeeel veel en het valt nog aardig hard, dus ik ben erg benieuwd waar het eindigt... Moest eigenlijk werken, maar leidinggevende vond het ok dat ik een dagje vrij opneem. Thank God!