bosi333@ Ik wil ook geen sneeuw meer , maar ja heb niks te willen . Lieve koekjes worden er nog altijd niet gebakken he! Hier in Nederland kun je alle kanten op wat het weer betreft.
klopt...weet nog dat we eens eind maart nog een heel dik pak sneeuw hebben gehad. Ach, voor je het weet is het heerlijk lente...
Ja weet ik ook nog heel goed ik was jarig , dus je begrijpt dat dat voor mij niet weer hoeft . Leg er nou geen vloek op he! Verder nergens sneeuw?
Hier gisternacht een ieniemienie beetje sneeuw gevallen, was ook snel weer weg. Vanochtend wel natte sneeuw, maar verder niks. Ik hoef ook geen sneeuw meer, hoe gezellig ik het ook vind.
Het was niet glad hier vandaag , maar wel even wit , lijkt wel knipperlicht sneeuw .Dan wel sneeuw dan weer niet . En koud is het niet .
Het was gister fris maar met zonnetje konden we lekker stukje fietsen . En nu vanmorgen licht er weer sneeuw , zal vandaag geen fietsen worden , maar ms wel stukje lopen. Als de sneeuw blijft liggen .
Ik werd er niet al te vrolijk van toen ik naar buiten keek en sneeuw zag. Enige voordeel: we willen vandaag foto's maken van ons zoontje en zn neefje aangezien de fotoshoot van gisteren redelijk mislukt was door het brullende neefje.... Dus dit zou wel een mooie achtergrond zijn voor de foto's buiten
Heerlijk! Hier ook toch wat cmers. Vanochtend direct naar buiten, mooie sneeuwpop gebouwd en de buurman een sneeuwbal in zijn nek geduwd. Goede work out!
Nee, meer een dun laagje, je ziet de straatstenen er op sommige plekken al doorheen komen (Gelderland Zuid).
Nee hier (regio Den Bosch/Zaltbommel) ligt maar een paar mm. Ik had het eigenlijk wel leuk gevonden voor de kindjes.