Inmiddels weer een boek uit en ben op zoek naar nieuwe boeken, het liefste thrillers zoals de serie van Karin Slaughter, David Baldacci, Nicci French of 50 tinten...wie heeft er tips voor mij en heeft ook iemand heel toevallig een of meerdere boeken in ePub formaat (voor iPad). T Alvast bedankt voor de reactie!
Ik ben op het moment aan het lezen in boeken van Nora Roberts. Spanning en een beetje erotica (echt maar een beetje en niet zo expliciet als 50 tinten maar wel die spanning). Heb een hele stapel digitaal voor je. Pb je email maar ff.
Ik heb laatst 'medelijden met de duivel' gelezen. Vond ik een erg goed boek en net even wat anders dan de standaard thrillers.
Idd tess gerritsen is een echte aanrader. Als je eenmaal in een boek van haar begint moet je blijven doorlezen. Zulke mooie spannende thrillers!
Ik heb net 'Niemand vertellen' van Simone van der Vlugt uit. Spannend boek. 'Zondaarskind' van Marion Pauw vind ik ook een mooi boek.
Lisey's verhaal, Duma en Mobiel van Stephen King. Hoe ik mijn collegegeld betaalde is ook een erg leuk boek. Weet zo de schrijver niet meer..
Ik heb nog stapels boeken op epub formaat. Veel in het genre dat je zoekt en als je ook engels talig leest nog veel meer. Stuur je mailadres maar als je er wat wil.
Als je van Karin Slaugther en Tess Gerritsen houdt dan past Karin Rose denk ook wel in dat rijtje. De derde boek in haar reeks was ietsjes minder maar de vierde weer subliem! Cody mcfadyen en Steve Mosby zijn ook aanraders. Helaas niets digitaal hier.
Hier ook een groot fan van ao Karin Slaughter, Tess Gerritsen, Patricia Cornwell.. De Kay Scarpetta serie van Patricia Cornwell is ook een absolute aanrader.. En sinds de laatste tijd ben ik verslaafd aan de boeken van Harlan Coben. Jemig, wat schrijft die man in een sneltreinvaart, je kùnt het boek absoluut nìet wegleggen. Je hebt van hem de serie van Myton Bolitar en een reeks boeken die je apart van elkaar kùnt lezen, maar wat leuker is toch in volgorde te doen, omdat sommige personen telkens terugkomen.. Echt, deze schrijver is echt een dikke vette aanrader!! Hier een link met zijn boeken en ook nog in de juiste volgorde; Harlan Coben op De Boekenplank Dan nog de serie "Q" van Jusi Adler Olsen.. Ook heel goed! Ik stuur je nog even een pb
Ik ga nu beginnen aan de reeks: De hongerspelen: Suzanne Collins Moeten geweldig zijn volgens mijn vader en zusje
De boeken van Camilla Lackberg! Spannende boeken en zelfde hoofdrolspelers. Het verhaal houdt niet op na 1 boek dus Vindt ze zelfde niveau als Karin slaughter. En Kathy reichs heeft ook een hele leuke serie boeken. Is de tv serie bones op gebaseerd. Maar de boeken zijn echt 10 keer beter!
Ik heb laatst zusje van Camilla Lackberg gelezen.. Heb hem uitgelezen omdat ik erg nieuwsgierig ben, maar ga niet gauw nog een boek van haar lezen. Maar lees toch veel positieve reacties.. Valt zusje dan gewoon tegen?
Bedankt voor jullie reacties! De meiden met epubs heb ik gemaild, en ik zie weer een hoop voor mij onbekende schrijvers voorbij komen ga ik ook zeker naar kijken!
Ik vind camilla lackberg echt super, ik heb de hele serie. Leest net zo lekker weg als Karin slaughter maar is iets minder bloederig. Naar mijn idee was zusje niet veel beter / slechter dan de rest van de boeken.