Wat een hel, dit is de reden dat als ik bvb op vakantie ga een camping zoek met locals. Ipv asso Nederlanders. Ben je in een ander land ga je daar je eigen zo gedragen.
Gezien. Opvallend dat het zo snel uit de hand liep. En eigenlijk om weinig. Dat voorspelt weinig goeds als het nu zo al gaat.
Nou zeg dat! Waar ging het heel over? En dan zo ongelooflijk uit je plaat gaan En dat moet nog met klussen gaan beginnen, in 1 huis, met 1 budget.... Dit gaat echt niet goed komen denk ik
15.000 is ook echt wel heel weinig vond ik, zeker voor wat er gedaan moet worden. Dat gaf in het begin natuurlijk al wrijving, ik ben benieuwd hoe dat zich verder gaat ontwikkelen.
Ja, dat vind ik ook hoor. 15.000 voor vier vertrekken waaronder een badkamer en een keuken? Dat is bijna niet te doen. Dat is hooguit voor elkaar te krijgen als ze heel erg goed samenwerken. Nou ik kan je vertellen: dat gaat niet gebeuren!
Ik vind het jammer dat het programma zo is opgezet dat de boel wel moet gaan clashen. Dan kijk ik er toch met andere ogen naar.
Ik ook. Voor mijn gevoel krijgt elk koppel dan een gelijkere kans. Nu is het voor de grootste schreeuwer.
Dat is echt met heel veel programma's. Expeditie robinson was 2 seizoenen leuk, daarna zinspeelden ze continue op tactisch spel. Had niks meer met het overleven van Robinson te maken.
Om andere doelen te bereiken? Zoals naamsbekendheid opbouwen, je publiek vergroten.. om daarmee weer andere deuren te openen.
Wat een show... Wat een gedrag... dit gaat nooit goed. Rare constructie! 4 aparte huizen waren zeker leuker! Dit levert wel weer sensatie tv op.
Poh krijg echt kippenvel van 1 stel Net alsof hun alles bepalen En lekker steken onder water geven Iedereen moet zich naar hen aanpassen Bah
Ik krijg er geen kippenvel van maar ik vind ze inderdaad wel behoorlijk dominant. In hun uitstraling al, ze komen niet echt benaderbaar over. Jammer hoor dat ze dat zelf niet zien.