Zouden Sabrina en Matthew niet ingehuurd zijn om de boel op te stoken? Wat een figuren. Dat hatelijke lachje van Sabrina de hele tijd. En Melissa... Continu zo emo.
Ze hebben gewoon expres verschillende types geselecteerd en ze een gezamenlijk project gegeven. Dat is natuurlijk vragen om ruzie. Die Sabrina en Matthew willen gewoon heel graag winnen en dat is heel belangrijk voor ze. Dat merk je aan alles. Ze doen me een beetje denken aan de familie Rutten van vorig seizoen. Ze doen natuurlijk goed hun best met de taal, en het huis en bedrijf opzetten maar ik zie ze niet echt mengen met de lokale bevolking. Dus of ze echt winnen vraag ik me af.
Ik hoop het niet, wat een onbeschofte mensen zijn dat zeg. Gister aflevering 4 gekeken op Videoland. Man. Man. Man...
Ik zou dat huis niet willen winnen. Niks waard, en zo slecht. Dan liever zelf een huisje op een mooie locatie met wat hypotheek kopen dat kan daar volgens mij al voor 30.000 ofzo.
Ja helemaal mee eens. Heb je ook geen gezeur met anderen. Of een badkamer of keuken die totaal je smaak niet is. Pff wat lijkt het mij een drama om op deze manier te moeten werken.
Ik vind het ook heel nep allemaal. Ik ben volgens mij bij aflevering 4 ook via videoland en daar hoorde ik ze zeggen dat ze al 4 weken onderweg zijn. Dus toen kon ik de irritaties wel weer wat beter plaatsen, we zien maar zo weinig. Vorige keren was het iedere avond op tv.
Oh dat gaat dan wel heel hard opeens. Ik heb tot de aflevering van gisteren gekeken. Dat was toch de derde aflevering? Daar zei een van de twee mannen, ik meen Jochem, dat het de eerste week was.
Nee toch aflevering 4. Dat ze ruzie krijgen weer en ze een afspraak hadden die maar 2 koppels nakwamen: iedere dag om 08:00 bouwbespreking. ‘We zijn al 4 weken onderweg nu is het wat laat om eisen te stellen’.
Wat ik ook bijzonder vind is dat dat bierkoppel nog niks aan het gezamenlijk huis heeft gedaan, terwijl ze al 4 weken onderweg zijn en dat koppen die de keuken gaat doen gaan dan misschien de laatste twee weken doen. Vind ik toch een beetje bijzonder.
Gisteren was aflevering 3. In die aflevering werd de eerste ruzie bijgelegd. Ik heb geen Videoland en kan dus de aflevering van volgende week nog niet zien. En dat is aflevering 4.
Ja en ik zei dat ze dan erg hard gaan, omdat in aflevering 3 gezegd wordt dat het de eerste week was. De ene aflevering nog maar in week 1, de volgende al in week 4.
Ik kijk via een gratis acc op videoland dus ook wachtend op aflevering 4. Alles wat vooruit loopt idd graag spoileren!
Nou… aflevering 4 is geweest. Wat loopt het allemaal toch bijzonder. Vind er niet zo heel veel aan vanwege hoe het gaat. Haat en nijd en geroddel… bah
Ik vind het ook wel jammer dat we vooral het gokonkel zien en zo weinig van het echte werk. De verbouwing, opzet bedrijf etc. Maar ja, gekonkel is beter voor de kijkcijfers denk ik