Tis jammer dat je dan dat stemmetje van mona niet hoort, haha Whahaaa!! Ja 't is feest!! ' Leuke foto's meiden!
Onze Jongen heeft vandaag lekker patatjes op niet zo heel vies maar het gaat om het idee dat het lekker was View attachment 81617
Jaaah Eindelijk ook eentje van ons kleine meiske... Nog niet zo heel vreselijk vies maar alleen al dat koppie. Geweldig! Eerste ijsje:
En daarna ging ze nog wel even smeren en dan krijg je zoiets (let vooral ook ff op haar beentje links midden in beeld):
Haha, het lijkt net alsof ie in zo'n machine is geweest waar je 'bruin' wordt gespoten, dat 't fout is gegaan en dat ie oranje is geworden.. Geweldig!
Vanaf wanneer lieten jullie je kindje zelf eten dan? Frummel doet dat echt nog niet hoor, die gooit dan alleen maar alles op de grond.
Die van mij is van april 2009 en heeft eigenlijk vanaf 9 maanden ong. zelf gegeten, hij eet met een lepeltje en ondertussen voer ik hem. Hier komt ook weleens wat op de grond hoor, vooral als hij klaar is, maar dat word steeds minder als je het elke keer zelf laat doen.
Hier al vrij vroeg. Volgens mij was ze nog geen jaar en at ze al zelf. Hebben dan ook laminaat en zorgen er voor dat ze kleren aanheeft die ook echt vies "mogen" worden. Nu eet ze echt heel goed, echt al met de lepel naar haar mondje, en haast zonder te knoeien. Had ergens gelezen dat ze als ze er jong beginnen met zelf eten, ze al heel vlot ook netjes kunnen eten. Dat is in ons geval écht waar! Vond het bij mn eerste echt vreselijk, telkens met doekjes in de aanslag enz. Gister at jongste dus een ijsje en heb haar laten begaan, man vond het eigenlijk niks maar heb hem tegengehouden, ze ging toch gelijk na het eten in bad en haar kleertjes waren al vies van stoepkrijt en buiten spelen dus dacht ik: waarom niet, laat maar ff lekker knoeien, en dat koppie er dan bij! (zie vorige pagina van dit topic...
Deze is al erg oud, maar blijf ik toch geweldig vinden. Vooral de "waag het niet me hier weg te halen blik" (zandbak, waar dus nog water in zat..)