's nachts pijn in buik

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door marittt, 30 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    Wie heeft er 's nachts ook pijn in de buik? Een soort verkrampt gevoel is het. Heel vervelend.
    Als ik opsta 's ochtends gaat het weg.

Ik heb het elke nacht...

2. Burningred

21 sep 2007
    11
    0
    0
    Heb ik ook last van, een soort verstijfde buik een beetje, bij mij helpt het om op mn zij te liggen en benen wat opgetrokken, want op mn rug liggen voelt het alsof de spieren helemaal verstijfd raken en hierdoor ook dit gevoel komt.

3. jody

jody Bekend lid

13 mei 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht
    Ik heb er ook last van. Vooral als ik van de ene zij op de andere draai.
    Het zouden je banden kunnen zijn. En anders weet ik het ook niet... :oops: Woensdag moet ik naar de vk was al van plan om te vragen waar het aan kan liggen.

4. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    Ik had het ook gevraagd aan de VK, ze zei dat het kon komen omdat je overdag te druk bent.

5. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ik heb er soms ook last van maar ben toataal niet druk overdag , vind ik zelf.
    als ik opsta is het vaak alweer over, heb het voor al met het omdraaien snachts.

6. knor2007

knor2007 Actief lid

12 jul 2007
    130
    0
    0
    voedings ass
    groenlo
    hoi,ik heb dat ook...
    ik heb gevraagt bij de vk en die zij dat je dan banden pijn hebt.

groetjes knor2007

7. Premama

Premama Actief lid

19 jul 2007
    466
    0
    0
    Zuid-Holland
    Een (voedings-)kussen onder je buik als je op je zij ligt kan helpen... Dan zakt je buik niet zo naar één kant als het ware; dat is namelijk wat bij mij irriteert!

8. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ik slaap ook al een paar weken met een voedingskussen, maar aangezien in een draaikont ben in me slaap ligt ie nog wel is op de grond.

9. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ja ik ook in bed 'savonds.

10. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    Ik heb het idee dat het komt omdat ik toch te veel op mijn buik steun, ik lig wel op mijn zij maar onbewust draai ik dan toch iets op mijn buik.
    Ook al gebruik ik een kussen ter ondersteuning. 't Is wel heel vervelend, echt een rot gevoel 's nachts.

11. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Ik heb die pijn ook. Soms ook overdag.
    De verloskundige zei dat het bij kwam omdat de kleine al heel diep in mijn bekken ligt.
    En hoe meer je loopt en beweegt hoe meer druk er overdag op de spiren daar komt. En daar kun je dan vooral saovonds en snachts last van hebben.

12. lindavg

lindavg Fanatiek lid

25 feb 2007
    1.458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet
    Ja hier ook een.
    Zeker de laatste weken is dat alleen maar erger geworden.
    Vk zei bij mij dat het je banden zijn en als ik me eigen omdraai in bed ik me buik vast moet houden.
    Maar ja makelijker gezegd dan gedaan, vind het al een kunst om nu om te draaien.
    Heb zelf dan ook nog last van me rug/been.
    Durf soms gewoon niet om te draaien omdat je weet dat het pijn gaat doen maar ja als je niet lekker ligt moet je wat.

13. Premama

Premama Actief lid

19 jul 2007
    466
    0
    0
    Zuid-Holland
    Bij de zwangerschapsgym kreeg ik een tip voor draaien in bed. Leg je hielen tegen elkaar aan en je knieën uit elkaar. Daardoor spannen je bekkenbodemspieren aan. Als je dan draait, wordt je buik minder belast. Bij mij helpt het.... hopelijk ook wat voor jullie... Succes!

Deel Deze Pagina