Weet iemand of er ergens een actie loopt (bij bijv. Actimel) of dat er ergens in een blad een kortingsbon zit voor een sauna in Overijssel, Gelderland of Utrecht? Niet De Zwaluwhoeve, het liefst De Veluwse Bron in Emst, maar die geeft naar ik hoorde bijna nooit kortingsbonnen uit. Dus 2 voor de prijs van 1, of een arrangement. Ik kan op het moment niets vinden, maar ik hoop dat ik niet goed zoek.
Dagelijk kun je op vakantieveilingen bieden op diverse sauna arrangementen. Dus dan kun je het zo ver op laten lopen als je zelf wilt. Ik heb nu hier een bon liggen die voor 2 personen toegang geeft tot de sauna (in Luntheren) voor maar 24 euro. En als je daar bent krijg je nog een bon waarbij de 2de persoon gratis mee kan. Dus ik zou vakantieveilingen eens goed in de gaten houden. Via Optimel kun je soms ook met korting naar de sauna met die 5 euro sparen.
Optimel, zo heet dat, ja. En ik zal eens gaan kijken op vakantieveilingen. Mocht iemand nog iets weten, graag!
Ik heb nog wel een kortingbon voor Bussloo? geloof 10 euro korting op de entree....zat in m'n kerstpakket, maar ik ben niet echt zo'n sauna mens