Maar in zo een geval speelt er dus meer. Wij hebben in de papieren alles keurig vermeld en genoemt, ook negatieve punten zeg maar. Gister kwamen er mensen overduidelijk "kijken" Er stopte een auto precies voor de deur, 2 mensen erin, wijzen, kijken etc. Parkeerde verderop, gingen een rondje lopen, beetje rondkijken. Heel logisch allemaal. Maar vervolgens liep de vrouw de voortuin in en ging dus echt door het raam naar binnen kijken terwijl wij gewoon aan tafel zaten te eten (en dat had ze al gezien toen ze met de auto voor de deur stopte) Dat vond ik toch wel erg ongemakkelijk moet ik zeggen hoor
Voor de mensen die het leuk vinden: Wij hebben het huis gekochtvoor de vraagprijs. Makelaar bood dat als voorstel aan en wij vinden het helemaal prima Zooooo blij
Dit was ook de reden waarom ik zei, aanbellen. Omdat ik er toen nog vanuit ging dat het bod van ts niet was doorgespeeld aan de verkopers.
Bedankt allemaal kunnen het niet geloven en spannend is het nog wel haha. Ben blij dat het spel maar 6 dagen heeft geduurd Ik heb het beheer een pb gestuurd om dit topic te sluiten, wij hebben uiteindelijk gewonnen vinden wij