Ik zie net dat het programma "Het spijt me" weer op tv komt. Wie hoopt er net als ik altijd dat mensen weigeren die bos bloemen aan te nemen? Ik kijk dus ook altijd naar "het familiediner" enzo met dezelfde insteek. Slecht van mij eigenlijk.
ik zou het denk ik puur niet aannemen omdat het op tv komt. Waarom moeten ze dan een programma inschakelen, ze kunnen toch ook zo naar me toe komen, en als ik dan al nee zeg dan zeg ik met een camera op mijn neus ook nee hoor .
'Je moet morgen gewoon weer naar je werk'. Zeggen wij hier thuis altijd. Begrijp niet waarom mensen aan dit soort programma's meedoen.
Ja dat vind ik ook altijd leuk hihi Ik zou zelf trouwens ook weigeren hoor als ze hier voor de deur staan..
ene kant zielig misschien andere kant trekt veel kijkers dan juist en je weet dat als je meedoet het geweigerd kan worden natuurlijk. Maar begrijp je wel hoor.
Ik ben daar veel te gevoelig voor... Echt... Uiteraard moet je altijd rekening houden met het feit dat het geweigerd kan worden maar toch...
Ik vind het ook leuk als mensen weigeren. En ook ik snap niet dat er mensen aan dat programma mee moeten doen. Kunnen ze zelf geen bloemetje kopen en sorry zeggen. Al zou ik John wel binnen laten hoor
Ja als John voor de deur zou staan, zou ik mijn vriend voor een pakje sigaretten wegsturen Ik vraag me ook altijd af waarom mensen die camera nodig hebben. Ik zou de bos bloemen ook weigeren trouwens. Als er ruzie is en je wili het bijleggen, kom je maar langs om te praten maar niet met een camera in mijn snufferd.
hier zou ik het ook weigeren echt geen trek met mn neus op tv te komen en dat iedereen het hele verhaal hoort waar je dan 'ruzie' om hebt.. los het lekker prive op zonder camera's.. zit je net in je makkelijke kloffie ofzo thuis staat er zoiets voor de deur, mooi niet dat ik open zou doen haha
Vindt ik ook! Lekker de druk opvoeren met een camera, en bos bloemen, dan moeten ze het wel accepteren. Nou euuhhh, nee,ik stuur ze ook weg. Juist dan accepteer ik het excuus niet meer. Lafaards om zo een programma in te schakelen. Mensen die het wel accepteren vind ik altijd zo raar. Als je t al met het prgramma "het spijt me" goed kan maken, dan is het niet zo een fikse ruzie geweest lijkt me.
Uff, ik schrik ervan hoeveel mensen zonder emoties hier zitten... Ik begrijp ook dat sommige dingen onvergeefbaar zijn maar dan heb je nog steeds 2 manieren om te weigeren. En bovendien is zo een programma dikwijls de laatste hulpweg die mensen zien, als ze al veel andere dingen geprobeerd hebben. Ik zou het zelf ook nooit doen op TV maar ik heb wel medelijden met de mensen die de rug gedraaid worden terwijl ze uiteindelijk toch een hele mooie geste doen. Weigeren kan, en zal absoluut nog gebeuren maar om dan echt te zeggen IK HOOP dat ze weigeren vind ik erg lelijk. Hopelijk komen jullie nooit in zo een situatie terecht waarin je ruzie hebt met iemand die je enorm graag ziet...
@ Kimmytje Het gaat er bij mij niet om dat ik geen gevoel heb. Maar ik zou niet op tv willen komen om juist daar een ruzie uit te praten. Ik waardeer het eerder als die persoon zelf aan mn deur zou staan met een bloemetje om sorry te komen zeggen. Heb je toch geen camera etc voor nodig?
@ Alessandro, uiteraard heb je daar geen camera voor nodig. Maar ik persoonlijk denk dat de meerderheid van de personen die het via TV doen, echt geen andere "uitweg/mogelijkheid" meer zien. Dikwijls hebben ze al meermaals geprobeerd en hebben ze oprecht spijt van wat er gebeurd/gezegd is. Mss heb ik een heel klein hartje maar ik kan daar echt zo verdrietig om worden.