Ik vind persoonlijk trouwens ook dat een ruzie soms heel snel op poten staat. Dat gaat dan soms over heel erg stomme dingen waardoor mensen geen contact meer hebben. Ik vind dat heel erg jammer. De wereld is al cru genoeg volgens mij. Natuurlijk heb ik ook 1 of 2 personen in mijn leven waarmee ik geen contact meer kan/wil hebben, maar als ze dan voor mijn neus zouden staan, met of zonder camera, zou ik wel zeggen dat het heel lief is maar dat ik daarmee het hele verhaal niet kan vergeten. Ik zou dat wel op een respectvolle manier doen en toch wel tonen dat ik het ergens echt wel apprecieer... Een woord is snel scheef gezegd, en dikwijls bedoel je het helemaal niet zo...
Tuurlijk dat is misschien ook wel zo. Maar als ik even uitmezelf praat. En ja er is 1 persoon die mij zo enorm gekwetst heeft en niet 1x maar wel 20x. Als hij sorry zou zeggen via de tv?! Nee dank je dan moet k mn hele verhaal op tv gaan vertellen dat doe ik niet. En ik vind je meer lef hebben als je het zonder John Williams doet.
Snap ik ook wel. Misschien ben ik gewoon veel te "pussy" in zulke dingen. Ik heb heel erg snel compassie met iemand. Als ik eraan denk dat die persoon die mij in het verleden erg gekwetst heeft, dat zij haar excuses zou komen aanbieden... Ook al heb ik een bloedhekel aan haar, ik zou haar excuses toch aanvaarden, MAAR ik zou er wel bijzeggen dat dat niet maakt dat alles nu mooi vergeven en vergeten is.
Ik kijk ( helemaal niks voor mij) maar ik vind het tot nu toe best goed. Ik vind John Williams ook wel een goede presentator hiervoor.
Haha ik zit het ook te kijken, ook niks voor mij, maar ik vind het best een goed programma! Heftige verhalen
hier met tranen over mn wangen toen ik moeder en zoon zag... vooral toen ik hem zag huilen whaha kan daar echt niet tegen.. pff jankerd ben ik ook
Die vader is toch gekomen en wil het wel een kans geven. Gelukkig maar, wat een verdriet had dat meisje! Ik snap dan ook niet hoe sommigen kunnen zeggen dat ze het weigeren leuk vinden. Dit ging bijv. wel over een meisje die haar vader 20 jaar niet gezien heeft vanwege een scheiding.
wie zit er ook weer het spijt me te kijken??? ik wel,en vind dat die vader van die kelly groot gelijk heeft als je schoonzoon je dochter meerdere keren heeft geslagen, en je hem al kansen hebt gegeven,zou ik hem ook geen kans meer geven
Helemaal mee eens! ik zei meteen al dat ie geen kans meer moest geven en dat is dus ook niet gebeurd. Kan me heel goed voorstellen dat het die vader heel veel pijn gedaan heeft dat z'n kleine meid geslagen is. Ik zou zo iemand (wel of geen hulp) niet nog een kans geven.