das dames even een vraagje aan jullie.. mijn man vroeg deze week aan mij. vind je het erg als ik 2 avonden per week naar de sportschool ga? ik heb toen gezegd dat ik da niet echt leuk zou vinden omdat hij dan helemaal niet meer thuis is nu is het niet zo dat we ruzie hebben ofzo hoor.. hij begrijpt me wel.maar vroeg me af wat jullie er van vinden.. hij gaat elke dag om 5 uur smorgends de deur uit en komt rond half 7 thuis (soms ook later) dan is hij eigenlijk het hele weekend weg voor ze hobby(soms ook hele weekenden dus van vrijdag tot zondag) dan is hij doordeweeks savond 1 of 2 avonden weg ook voor zijn hobby.. dus ik had zoiets van ja als er dan ook nog 2 sportavonden bij komen ben je nog maar 1 hooguit 2 avondjes per week bij je gezin.. niet onbelangrijk om te weten, we hebben een dochter van 1.5 en een zoon van 5.5 maand.. wat vinden jullie? is dit onredelijk van mij?
Als je alleen kijkt naar t sporten, vind ik 2 avonden niet veel. Maar als ik dan lees dat ie bijna iedere avond en weekend weg is voor zijn hobby, vind ik wel dat ie een keuze moet gaan maken... Want t is idd wel erg veel om iedere avond alleen te zitten..
nee vindt ik niet iedereen moet zijn hobby hebben dat wel maar misschien kan je het zo bespreken dat hij 1 avond gaat en dan nadat de kids op bed liggen .. wij werken ook om en om dus hier ook niet echt veel tijd samen dus kan je helemaal begrijpen !
haha gelukkig dat jullie er ook zo over denken.. mijn man had na een nachtje slapen ook wel zoiets van nou je hebt wel gelijk.. maar nu dacht ik ben ik nou zo onredelijk dat ik dit liever niet wil
Nee , ik vindt je niet onredelijk. Ik zou die avonden en weekenden dat ie nu met zijn hobby bezig is al niet leuk vinden.
het is een betje delen natuurlijk, je kunt niet meer alles willen maar sommige dingetje moeten kunnen. Maar dit vondt ik toch een beetje teveel van het goede!! Gelukkig ziet hij dit nu zelf ook in!!
Ik vindt je absoluut niet onredelijk. Maar lees ik nou goed dat jou man iedere weekend weg is voor zijn hobby. Dat zal ik persoonlijk al niet zo goed vinden eigelijk. Oke als het 1 dagje is maar heel het weekend? Misschien lees ik het verkeerd. maar in iedergeval ik vindt je absoluut niet onredelijk.
Ik ben dit al gewend en ik had het liever ook anders gezien. ik ben van maandag tot vrijdags weg voor studie en werk. mijn vriend is maandag dinsdag woensdags vrij. de rest van de dagen werkt hij van half 12 tot 00.00 of later. mijn vriend werkt ook nog voor de vrijwillige brandweer en gaat hier woensdagavonds altijd heen is dan ook weer laat thuis. ik ben 1 avond in de week weg of vergaderen of gezellig met vriendinnen weg. nou dan blijft er voor ons 1 avond over!! En het is echt zo ongezellig en niet leuk. dus ik zou ook zeggen dat ik liever niet zou hebben dat hij nog eens 2 avonden weg ging in jou geval
Hai, ook ik zou precies als jij gereageerd hebben, tis toch meer dan logisch dat jij af en toe even lekker met je man kan/wil zijn En gelukkig begrijpt hij je!
ja dat klopt.. hij doet nederlands kampioenschap karten en dat is dan op zaterdag en zondag.. dit is gelukkig niet het hele jaar door. maar 8 wedstrijden per jaar.. en ja de rest van de weekenden is het sleutelen aan de kart enzz.. en als het echt een heel lang weekend is zorgen wij wel dat we meen kunnen hoor. dus dan gaan e met ze alle met de vouwwagen.. hij heeft deze hobby namelijk met mijn vader!!
nee dit is ook niet leuk!! begin er ook steeds meer moeite mee te krijgen. maar ja hij heeft nu een vaste baan gekregen en daar moet je tegenwoordig ook blij mee zijn!! en zolang ik naar school ga nog kunnen we het risico niet nemen dat hij wat anders gaat zoeken! ooit hoop ik dat wij ook meer tijd met ons gezinnetje door kunnen brengen. maar dat zit er nu helaas even niet in
oh nee dan is het ook wat anders...dan is het maar nu even zo helaas...maar als jullei het allebei anders willen in de toekomst komt het vast wel goed toch?
Nee tegenwoordig zijn de banen het niet voor het oprapen. Mijn man is ook iedere dag pas om 7 uur thuis ooit nog later. En zaterdags moet hij altijd werken, maar dan is hij s,maandags vrij. Nu de eerste 4 jaar maakt het niet zoveel uit maar als dadelijk ons meisje naar school moet, is het natuurlijk ook niet leuk.
Kan hij niet op een van de dagen ma di wo gaan sporten? Er zijn toch veel sportscholen met kinderopvang?
Helemaal niet onredelijk! Ik snap eerlijk gezegd niet waarom hij zoveel weg wil zijn van zijn kids en jou! Kan jij nog wel eens de deur uit zonder kids? Een typisch geval van kiezen of delen toch?! Wat minder hobby en lekker sporten, of meer hobby en niet sporten.