Ben ik de enige Nelly fan?

Discussie in 'De lounge' gestart door Fleems, 13 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleems

Fleems Actief lid

31 mei 2011
    234
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat vraag ik me dus af! Ik ben al meer dan 10 jaar helemaal weg van Nelly ( Rapper ). Er is geen dag dat ik zijn muziek niet luister.. Maar ik ben eigenlijk nog nooit iemand tegen gekomen die hem ook Mooi, knap, goed, leuk etc. vind.. Ik ben echt helemaal weg van zijn stem!

Dus Nelly fans, waar zijn jullie?

2. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Toen ik 15 was was ik wel "fan" van hem, nu niet meer.
    Luister behalve adele eigelijk ook vrijwel geen muziek meer :p

3. Fleems

Fleems Actief lid

31 mei 2011
    234
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, ja, de meesten vinden hem even leuk, en dan niet meer. Maar hij heeft zulke goede nummers!! Veel van die nummers kennen mensen niet eens. Jammer, hihi.

4. mama4life

mama4life Bekend lid

20 dec 2011
    910
    0
    0
    Weinig momenteel
    Zuid-Holland
    Nou fan is n te groot woord, maar hij komt hier regelmatig over de boxen hoor... :D

Goede muziek, lekker bekkie en tja... Heb zo mn momenten dat k m graaaaaaaag beluister... :cool:

5. noukie89

noukie89 Niet meer actief

ik ken er een....... en het is een man......... en nee geen homo.......wel vrijgezel;)

6. Yasminaa

Yasminaa Bekend lid

8 mei 2010
    717
    0
    0
    Nelly???? woow! das lang geleden en nee veelste oud voor! (grapje) maarre ehh nee ik luister geen muziek meer:D

7. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    Nooit van gehoord. Ik heb even gegoogled, maar knap vind ik hem ook niet, sorry ;).

8. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Vroeger wel ja nu luister ik ng wel s wat maar geen echte fan sorry. :D

9. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Jazeker wel!! Ik was zooo verliefd op hem haha. It's getting hot in here. En if you wanna go and take a ride with me. He must be the money:) hahaha lekker ding is het zeker

10. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ohja hahaha Ride with me, die zomer heb ik zulke mooie herinneringen aan:D
    Tja ik vind het niet een bijzondere rapper, had 2 van zijn albums (country grammar en die andere waar hot in herre op staat).
    Maar nee vond hem zo/zo, geef mij DMX maar;)
    In de tijd van Nelly luisterde ik heeeel veel rap en hiphop, oud en nieuw, was echt into hiphop toen hahaha.

11. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Haha buffy dat was een tijd hè:) toen had je tenminste goeie muziek. Mischien omdat we toen nog jonger waren, maar echt die tijd haha konden we dat soms nog maar eens over doen.
    dmx, WuTangClan, kevin little, wayne wonder,missy elliot get u'r freak on. lumidee, en dan , p.diddy twista usher i need a girl:) hahaha echt gewoon geweldig om daaraan terug te denken.

12. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ja zeker weten!!! Oooh ja dat nr van Twista was ook echt zo goed! Moet ik maar weer eens downloien hahaha.
    Sowieso de R&B van vroeger was echt zoveel beter als wat er nu uit is. Echt jammer, steeds meer hiphop/r&b sterren gaan dance maken.

13. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Hij heeft wel wat leuke nummers en komt hier ook regelmatig voorbij, maar echt fan ben ik niet. Dat ben ik overigens van niemand.

14. Fleems

Fleems Actief lid

31 mei 2011
    234
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, niet echt veel fans hier dus :p Weet je wat het is, hij heeft gewoon een hele unieke stem. En dan is ie ook nog eens zeeeeeer aantrekkelijk vind ik :D Zijn stijl is overigens met de tijd mee gegaan hoor. Hij is nu niet meer zo zeer een rapper te noemen. Denk aan Just a dream, Kiss you, gone, etc. etc.

Deel Deze Pagina