In mijn kerstpakket zat een fles foam douchegel van rituals. Wat een super lekker spul zeg! Waar kan je dat kopen? Etos toevallig? Daar glibber ik namelijk zo even naartoe....
Bij de V&D Bijkorf en de rituals zaak zelf. Tis het lekkerst spul wat er is. wij gebreuken het heel veel heeeeerlijkkkkkkkk
Ja dat is echt heeeeerlijk spul. Bij de V&D verkopen ze het wel. Misschien nu ook wel bij de Etos en dan in cadeau verpakking. Volgens mij verkopen ze het niet los. Dat spul is wel prijzig vind ik, rond de 8 euro
ALLES van rituals is lekker! Ik heb een rituals winkel hier dus wij behoren tot de gelukkigen. Bij jullie niet?
Ja tis echt super spul, had al verwacht dat het behoorlijk prijzig zou zijn. Geen idee of hier een winkel zit... woon in Nijmegen, nooit gezien maar ook nooit naar gezocht! In mijn pakket zat die oranje foam. Vind de geur niet echt geweldig maar het is echt heerlijk spul. Vandaar dat ik snel e.e.a. nieuws wil uitproberen.
Rituals HomepageDit is een lijst van alle Rituals winkels Rituals Homepage Hier een lijst met alle verkooppunten zoals de V&D
Hier ook een fan... ik ga naar een riualswinkel vlakbij. Vind alleen die turkisch hamman oid niet lekker. Heb nu de 2 witte flessen met respecievelijk oranje en groene dop.
rituals vind ik helemaal niet duur.. omdat je maar paar druppies nodig hebt van douchespul etc.. wil je niet van de schuim verzuipen. ik ben groot fan, heb alle lijnen thuis staan ( scheelt dat mijn exmannetje een oogje had op eigenararesse van ritualszaak en dus voor elke gelegenheid iets kocht daar, verjaardagen, sinterklaas, kerst, valentijn.. haha, en ik mocht daar van meegenieten, ben dan wel exvrouw, maar wel beste vriendinnetje)
Haha ik woon ook in Nijmegen en had het ook in mijn kerstpakket, alleen een ander 'smaakje', zouden we dezelfde werkgever hebben? Zat me ook al af te vragen waar het te krijgen was.
Hier ook een fan............heerlijk spul!! Heb van de Sint nu ook de mooie oliebrander gehad voor in huis; is zo lekker!
Ooooh die blauwe foam is zoooo lekker en die witte ook....haha ik weet al wat ik donderdag overdag ga kopen voor moi