Eigenlijk geloof ik het nog niet helemaal maar het staat er echt ik ben ZWANGER. Vanmiddag heb ik bij de AH een gewone Clearbleu test mee genomen omdat ik alleen nog maar een digitale had liggen en ik die best duur vind om zomaar even een testje te doen . Ik voel me namelijk niet anders dan anders en mijn cyclus was na mijn spiraal nog niet helemaal ok dus ik dacht gewoon dat het wat langer duurde deze maand. Ik wilde de test al bijna weg gooien toen ik toch een heel licht streepje zag verschijnen heb toen toch maar die digitale test gepakt voor de zekerheid en Ja hoor er staat Zwanger . Heb een klein dansje door de kamer gemaakt en meteen mijn vriend gebeld . We zijn zwanger ik ben echt super blij!
Gefeliciteerd! Ik heb vandaag ook positief getest. Voel me helemaal niet zwanger, dus was wel een verrassing!
Dames bedankt voor de felicitaties , en Zwik ik voel me ook helemaal niet zwanger maar het stond er toch echt op de test.
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.. Ook ik voel me niet echt zwanger behalve ontzettende pijn in mijn borsten.
Mijn borsten gaan inderdaad steeds meer pijn doen. Dat is het enige wat ik tot nu toe merk. Verder mogen die misselijkheid en vermoeidheid van mij wegblijven. Vind ik helemaal niet erg!