Het staat in mijn banner

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Angel24, 13 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angel24

Angel24 Actief lid

1 feb 2009
    253
    0
    0
    Hoi,

Ik heb de eisprong eigenlijk eerder gevoelt maar het kan ook zijn dat de klachten de oorzaak is dat de eisprong onderweg is maar we zullen zien.

Wij hebben 3 dagen achter elkaar geklust omdat ik in de 3 dagen vruchtbaar was en gisteren was de dag waarvan ik meest vruchtbaar was.

Wat ik nu even niet begrijp gaat het hierom in vruchtbaar dagen te klussen of alleen wanneer er eisprong plaatsvind dan pas te klussen.

Want ik heb de calculator ingevult en die geeft aan wanneer je beetje vruchtbaar, vruchtbaar, meest vruchtbaar bent en heb het in mijn agenda genoteerd en vanaf ik beetje vruchtbaar was hebben we 3 dagen achter elkaar geklust.

Kan iemand mij a.u.b dit uitleggen,

groetjes,

ANGEL24

2. Liesben

Liesben Niet meer actief

Om te beginnen moet je niet blindelings vertrouwen op je banner, maar goed "luisteren" naar je lichaam.
    Het beste is om te vrijen op de dagen voor de eisprong, en evt nog op de dag van de eisprong, zodat er genoeg zaadjes klaar liggen om het ei op te vangen. Zodra je "vruchtbaar slijm" hebt is het sowieso goed om om de dag of elke dag te vrijen. Zaadcellen kunnen 48-72 uur overleven, maar daar moet je nooit van uit gaan.

3. Angel24

Angel24 Actief lid

1 feb 2009
    253
    0
    0
    Hoi Liesben,

Bedankt voor de antwoord ik vertrouw ook de banner 100% niet want je weet maar nooit mischien kun je de eisprong eerder krijgen.

Alleen was ik even in de war met de vruchtbaar dagen en de eisprong zoals u het verteld dan heb ik het toch nog goed gedaan, alleen had ik gisteren de eisprong (volgens de banner) maar mijn mannetje was veel te moe, daarom hebben we vandaag smorgens geklust nou hopen dat het raak word.

Ik wens iedereen hier veel succes en hoop dat het snel raak word,

groetjes,

ANGEL24

Deel Deze Pagina