Zover ik weet moet je banketbakkersroom altijd koken, want anders krijg je geen room. Anders zouden de tompoucen ook hooguit maar één á twee dagen houdbaar zijn na bereiding. Dat zou nooit uitkunnen voor een bakker.
Hihi, thanks, ga ze de volgende keer toch maar halen dit kan je toch ook niet laten staan? Bekijk bijlage 78853
Ik kreeg gisteravond ook spontaan zin in een heerlijke tompouce hahah. Ik ga straks maar even langs de bakker denk ik
Mmmmmmmmm, krijg er ook trek van! Maarre, even ter aanvulling: je mag best rauwe eieren eten als je zwanger bent hoor. Er is natuurlijk een kans dat je er ziek van wordt, maar het is niet schadelijk voor je kindje zoals bij listeria en toxoplasmose.
hihi jammieeeeeeeeeeeeeeeeee maar moet nog even wachten, duurt weer even voor ik weer eens in de buurt kom van die banketbakker
Je bent jezelf dus ook gek aan het maken met foto's van lekkere taartjes . *ik ga maar weer 'braaf' een appeltje pakken*
o eh..........omdat ik het zo sneu vond voor mijn vriend dat hij dan vanavond alleen een moorkop zit te eten (das ongezellig toch?) heb ik vandaag bij de hema nog maar een oranje tompouce aangeschaft........................... (wahahahha)
hahaha, hier nog iemand die met een knorrende maag dit topic opent, nu MOET ik wel iets eten!!!! gelukkig net vanmiddag boodschappen gedaan, dus ik duik de koelkast in
haha LOL Loe nu ophouden over taartjes en moorkoppen :x Ik heb trouwens vanavond wel een monchou-kersentaartje gegeten ...
Ohh lekker!!!! *kwijl* (gisteren uiteindelijk toch maar gezwicht voor tompoucen. En ja, die meervoud is geen typefout ) Tip trouwens als je de monchoutaart zelf maakt: dunne plakjes banaan over de biscuitbodem. Oh.. goddelijk, echt! 8)