Het 'Stel je vraag' topic!

Discussie in 'De lounge' gestart door Maxellera, 26 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hoe zit het nu met verse ananas? heb ooit gelezen niet te veel verse en niet het hart?

2. Nati

Nati Niet meer actief

Haha, goeie tip!

3. Kan je als je een huisje boekt voor zes personen er ook met zeven personen in? Of mag dat niet? Vier volwassenen en drie kindjes onder de vier?

4. mysteriousgirl1

mysteriousgirl1 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.303
    0
    0
    Amsterdam

Vaak genoeg "stiekem" gedaan. Let niemand op.

5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.812
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland

Dat hangt van het huisje en het park af. Soms kan het wel, als één van de kinderen onder de 'babynorm' valt. En gek genoeg dus niet geteld word onder de 'personen' (staat wat rottig ;) maar toch) . Maar dat verschilt dus echt per park.

6. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.812
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Maar gelet op de vraag ;) :p : Het mág vaak niet.

7. Als ik bij het invullen zeven personen opgeef en geen foutmelding krijg zou het dan goed gekeurd zijn? Ook zo sneu als we er aankomen en het mocht niet.

Kan natuurlijk voor de zekerheid 8p boeken maar die hebben niet de opties van de 6p ;)

8. mysteriousgirl1

mysteriousgirl1 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.303
    0
    0
    Amsterdam

Klopt, het mag niet, je moet immers betalen voor elk overnachtend persoon. Maar kan me voorstellen dat ze ook het exacte aantal bezoekers willen weten ivm brandgevaar enzo.

9. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    Weet iemand waar je goedkoop, leuke bistrosetjes kunt kopen voor op een balkon :D?

10. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Jep! Ikea!

11. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

Ikea, kwantum, praxis..

12. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    Bij ikea had ik inderdaad het formaat gezien wat we zoeken, maar ze hebben geen gekleurde houten setjes :p. Bij de intratuin hadden ze weer wel gekleurde maar die zijn erg laag.
    Zoektocht gaat verder, gekleurde, houten, wat hoger zou ik het leukst vinden maar anders voor een standaard setje gaan bij de genoemde winkels inderdaad :). Bedankt!

13. Zwaluw88

Zwaluw88 Bekend lid

18 okt 2013
    610
    0
    0
    Zeeland
    Waarom zijn katoenen luiers verplicht om te gebruiken? (Volgens de kraamzorg)

14. mamabri

mamabri Niet meer actief

Omdat, wanneer een kindje uit bad komt/gewassen is, een katoenen doek fijner afdroogd voor zo'n kleintje dat een gewone handdoek. Je komt beter tussen de huidplooitjes in nek, oksels, liezen etc. Dit is om smetten te voorkomen.

Bovendien zijn ze ook handig om in bed/ kinderwagen en box onder het hoofd te leggen, ivm spugen, hoef je niet het hele bed te verschonen.

En ze zijn handig om bijv een kruik in te wikkelen etc.

Ik heb er stapels en stapels in de kast liggen (stuk of 60 denk ik) En degenen die niet meer mooi zijn, gebruik ik als schoenpoets of zilverpoetsdoek.

15. Zwaluw88

Zwaluw88 Bekend lid

18 okt 2013
    610
    0
    0
    Zeeland
    Dankjewel voor t antwoord!!

16. Zwaluw88

Zwaluw88 Bekend lid

18 okt 2013
    610
    0
    0
    Zeeland
    Ik moet ze nog halen, maar snapte niet waarom hahaha sorry

17. mamabri

mamabri Niet meer actief

Hoef je geen sorry voor te zeggen, daar is dit topic voor. En ik snap best dat je dat niet weet als het je eerste is. Ik weet niet of je ze nog kunt krijgen: die van teddy's zijn de fijnste, (die grote stapel van mij is nog van mijn oudste, dus 18 jaar geleden gekocht, toen bestonden ze nog volop) die van Hema zijn ook wel goed dacht ik, die van zeeman is bagger.....

18. buonanotte

buonanotte Niet meer actief

Waarom ben ik altijd vroeg wakker als ik die dag een late avond dienst moet draaien?!

*hihi niemand die t antwoord weet* Maar tis wel reeeete irritant :D

19. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen

Omdat het mooi weer is en je een hoop zonuurtjes moet op doen vandaag! Dan kan je er vanavond met goede moed weer tegen aan!!! ;)

20. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Waarom heb ik geen rust in mijn kont met dit weer??? Zit ik eeeeeeindelijk in het zonnetje, kind op bed, drankje erbij....gaat de deurbel......gaat de telefoon....heb ik het warm en trek ik een korte broek en een hempje aan....gooi ik mijn drinken om en moet ik een doekje pakken......verveel ik me en pak ik een boek....vind ik het boek saai en pak ik mijn tablet......heb ik trek in iets lekkers...krijg ik het koud en trek ik mijn lange broek weer aan.......zucht :D

Deel Deze Pagina