Als dit tegen een zijhek zou staan zou ik het niet leuk vinden, vraag me af of het ook wel toegestaan is. Je bederft wel iemands uitzicht. Als het tegen een achterhek (eind v.d. tuin) zou staan zou ik het niet erg vinden.
Ik zou het niet irritant vinden, maar ben inmiddels wel wat gewend. Onze buren hebben 3 jongens en naast de schutting staat de trampoline. De jongste heeft er een sport van gemaakt om te kijken wat hij allemaal over de schutting kan gooien: ballen, speelgoed, maar ook chips, kussens en schoenen. Zo'n speelhuisje is niet erger als een trampoline lijkt mij.
Ik doe het wel, maar maar via 1 bedrijf. Daardoor wordt ik niet overspeolt met mails en enquetes, maar verdien er ook geen kapitalen mee. Het fijne aan het bedrijf waarbij ik het nu doe is dat je niet aan iedereen je adresgegevens hoeft te delen (dat moet bij sommige bedrijven wel) en geen 20 mails per week krijg. Nadeel vind ik dat je soms een algemene enquete krijgt om te zien of je kandidaat bent voor komense vragenlijsten, maar met die algemene lijst verdien je niks, erg jammer als je uiteindelijk geen geschikte kandidaat blijkt te zijn.
Is het gebruikelijk dat als je een slechte uitslag krijgt (kwaardaardige tumor) dat je 6-8 weken moet wachten tot je geopereerd word en in de tussentijd gewoon moet afwachten?