Vorige week is hier een heel erg ongeluk gebeurt... 4 mensen dood... kende de jongen, vroeger me in de klas gezeten.. Ik krijg dan zon angstgevoel als ik zelf in de auto zit... wat als er nu iemand op mij af komt rijden... je kan er niets aan doen... het gebeurt je dan gewoon.. vind het angstig dat ik daar geen controlle over heb..
check! en om diezelfde reden en film, moet ik altijd omhoog kijken tijdens het douchen, want er zou er 1 op de douchekop kunnen zitten WHAAAAAAA!!!!
Zwarte panters ben ik bang voor! Als kind een enge film gezien, en sindsdien ben ik er heel bang voor..(gelukkig kom ik ze niet dagelijks tegenhaha) En voor de dood eigenlijk, niet zo zeer voor mezelf, maar het idee dat mijn zoontje niet weet wie zijn moeder was.. pff En auto rijden, heel bang voor ongelukken.. Als ik zelf achter het stuur zit dan niet, allen als iemand anders rijd.
Met stip op 1, spinnen. Kriebels, die beesten zijn eng! bloed en naalden; de bodem van oceaan (stom he, ik heb ooit Planet Earth zitten kijken toen ze een dode walvis in een oceaantrog legden en filmden wat er kwam om hem op te eten. Ik vond het zo eenzaam en zielig... brr);
ja hoor vandaag was het weer zover, zit je lekker op een vol terras komt er weer een wesp op mij af, die wespen moeten altijd mij hebben, geen idee waarom. ik kan er niks aan doen maar ik vlieg dan gewoon van die stoel af he, iedereen mij aankijken natuurlijk,... er bestaat toch zo een geurzalf voor muggen weg te houden, ksnap niet dat ze dat nog niet voor wespen hebben uitgevonden! kheb der echt angst voor, ik heb ook altijd het idee dat ze keigroot zijn die wespen.
Nou, deze heb ik nog niet gelezen. Maar ik ben bang om levend begraven te worden. Dan denk je hoe kan je daar nou bang voor zijn, dat is ook iets wat je niet zomaar kan gebeuren. Ik durf dus niet op een kerkhof te lopen, ook niet over open vlaktes of grasvelden (vlak aan het pad gaat nog wel). En van de gedachte eraan krijg ik het stikbenauwd. Het zal wel te maken hebben dat ik ook stikangst heb, mijn man mag me ook niet stevig vastdrukken dan denk ik dat ik geen adem meer kan halen dikke coltruien heb ik altijd eng gevonden en strakke sjaals. Heb ook claustrofobie en emetofobie gehad, inmiddels heb ik dat redelijk onder controle maar vroeger durfde ik niet de wc-deur op slot te doen of naar buiten toe op feestdagen (ivm alcohol) en periodes helemaal niet naar buiten. Wat ik nog wel erg heb is vliegangst, ik vind het verschrikkelijk om te vliegen, ben er dan ook ziek van. Ik haat het dat je geen controle hebt en vast zit in het ding voor uren. Je moet de piloot maar vertrouwen, nou dat is wel moeilijk die persoon ken je helemaal niet.
En ja hoor, gister weer een dikke spin in de badkamer... Gelukkig was vriendlief thuis, maar ik dacht echt ff dat ik een hartaanval kreeg...pffff...
Wespen!!! Serieus zoonlief aan armpje uit de kinderwagen gesleurd omdat er zo'n eng ding op de kinderwagen zat ( arm kind ) Ik ga ook rennen en vliegen hoor als ik belaagd word door zo'n ding! Enne kraaien...getver kijken ze je aan met die zwarte lijfjes en vieze zwarte kraaloogjes...bbrrrr vind die beesten iets duisters over zich hebben en op een of andere gekke manier link ik ze aan onheil/ de dood ( ja ben maf i know )