Ja inderdaad.. Vind jou man dat ook prettig? Maar ik moet eerlijk zeggen dat het me na 5 dagen wel tegen gaat staan om nog steeds dezelfde string aan te hebben. Maar dan doe ik hem gewoon binnenstebuiten, dan kan ie nog een paar dagen mee. Scheelt trouwens ook een hoop met wassen!
Na de bevalling heb ik een maand of 2 zijn boxers aangehad, heerlijk was dat toen. Nu nooit meer. Mijn vriend doet alleen af en toe mijn bh op zijn hoofd voor de grap:').
Nou het probleem is altijd die beestjes erin na een paar dagen ... dat gaat zo jeuken. .. jij.tips hoe ik dat kan voorkomen? Als het aan manlief ligt zeker een volle week. .. die beestjes kruipen dan wel zn haar in maar daar heeft hij schijnbaar geen last van....
in de zomer pak ik wel eens een wijde boxer van mn vriend.. niet zo'n strakke want dan voelt de 'ballenhouder' zo irritant mn vriend houdt het lekker bij zn boxers, hij had een keer per ongeluk van die normale 'ballenknijpers' gekocht en die kan hij echt niet verdragen, dus mijn strings worden het ook niet voor hem ben ik bang
Beestjes omdraaien, dan bijten ze in het stof En als je eens een keer niet goed hebt afgeveegd dan onderbroek achterstevoren draaien, zijn ze weer even stil.
Jaaa ik ook Hij heeft toevallig wel eens een poging gedaan om een BH aan te krijgen maar kwam tot de conclusie dat uittrekken meer zijn ding is
Heel soms trek ik 's zomers zijn boxers aan in bed. Maar het zit toch nooit 100% lekker. Er blijft altijd zo'n lap stof over aan de voorkant.
Ja na de bevalling had ik zijn boxers aan zodat die kraamlappen bleven zitten hahaha. En idd wel eens over een panty maar heb daar inmiddels zelf vrouwen boxers voor aangeschaft..
Ik vaak zijn boxers om in te slapen heerlijk Vriend heeft trouwens weleens voor de gein een string van me aangetrokken hihi pieste in me broek van het lachen !
Nee, mijn man is twee keer zo zwaar als mij (ik 55kg en hij 110), ik draag vrouwen maat xxs/xs en hij mannen maat XL, ik pas zijn ondergoed dus echt niet.
Nee..... En als ik in de zomer in een broekje wil slapen koop ik zo'n 3-pak van de hema die ik na een zomer zweten weg pleur....