Gisteren middag kon ik me niet meer inhouden had die middag 2 testen gehaald voor in de ochtend. Nu weet ik dat je het best met ochtend urine kan testen dus die was negatief nu heb in de ochtend getest en zie ik een streepje maar is dit een indroog streepje ?? Heb de kruidvat early test gedaan.
Op de bovenste zie ik niks. Op de onderste zie ik het bekende 'indroogstreepje' van deze testen. Je ziet dat 'ie aan de linkerkant iets donkerder is, zoals een pennenstreep. Daar staan deze testen om bekend. Ik heb deze streepjes zelf zo vaak gezien... Even nieuwe testen halen en deze in het schap laten liggen! De Kruidvat 2 voor 5 euro met pipetje zijn beter, duidelijker, goedkoper en net zo gevoelig
He, beetje hoop houden mag hoor! Dit zijn gewoon stomme testen. Woe weet heb je met de kruidvat 2 voor 5 een veel mooier streepje!
Haha ik probeer moet te houden ! Morgen doe ik die van kruidvat 😁 Hopen op een positief resultaat we zijn al even bezig maar heb de vreugde vandaag even gevoeld en voelt goed haha
Deze testen vind ik altijd zo moeilijk! Vaak ook gedacht dat het raak was maar het zijn gewoon vage testen. Kan je beter die goedkope testen hebben van2 voor 5 euro Hihi
Hellaas was de kruidvat 2v5 hellemaal wit. 😰 Op naar de volgende ronde. Heel erg bedankt voor het meekijken.