Ben alweer een tijdje bezig om voor de tweede keer zwanger te worden. Helaas in mei een mk gehad. Zit er nu over te denken om ovulatietesten te kopen, maarrrrrr welke? Met welke hebben jullie goede ervaringen? Gewoon goedkopen van...? Of bijvoorbeeld de digitale van Clear Blue?
Hoi, Ik heb die van de matcare besteld en heb een positieve test gehad van de ovulatie testen...Schijnbaar zijn die van het kruidvat niet zo goed...
Ieder zijn eigen smaak denk ik qua ovutesten. Ik gebruik de dipsticks van sensitest. Heb ook Matcare al eens gebruikt. Kan met beiden mijn LH piek prima vinden. Sommigen vinden de midstreams prettiger, dus hangt er een beetje vanaf wat je zelf wilt.
mijn gyn raad die van cb digitaal aan.. ik gebruik altijd die van zwanger&kids vanaf dag 10 om mijn ei op te sporen en als die donker zijn gebruik ik (meetsel 3 dagen) de cb digitaal.... ze zijn erg prijzig (helaas) maar ideeaaaaaal omdat je gheen streepje hoeft te turen
Hoi, Ik heb deze ronde voor het eerst die van zwanger en kids besteld. Was al een dag of 7 aan het testen en iedere keer was het test streepje duidelijk een stuk lichter dan de controle streep. Deze ochtend was het test streepje duidelijk donkerder dan de controle streep en dus was ik heel blij! Vanavond klus avond haha. De testen zijn ook goedkoop dus ik ben hier heel blij mee! Maar goed, ieder zijn eigen voorkeur natuurlijk! Groetjes Kelly
Ik had er van babyboomshop.nl Prima bevallen; ben er 3x heel snel zwanger mee geraakt; helaas 1x miskraam. Maar daarna waren de testen extra behulpzaam om te weten hoe mijn cyclus op gang zou komen. Vrij snel en... was meteen weer zwanger! Ik vond het aflezen best lastig; niet altijd overduidelijk. Maar kwam toch telkens tot de conclusie dat toen de streep het donkerste was, de eisprong ergens was geweest. Overigens hielden wij het 'om de dag' beleid om de zwanger kans optimaal te benutten...... de testjes waren voor mij behulpzaam om te weten dat we niet te vroeg stopten, dit aangezien mijn cyclus vaak langer duurde dan 'normaal' gesproken. En zo wist ik ook wanneer een zwangerschapstest poitief zou moeten kleuren want kon steeds niet wachten op het resultaat Suc6
Ik heb nu de gewone dipsticks (die zijn het goedkoopst), maar die midstream variant is wel handig voor als je eens niet thuis kunt testen (daar je geen bakje enzo voor nodig).