Cyclus overslaan & eisprong

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door xVlindertje, 30 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Hey meiden,

Willen jullie je eens buigen over deze ovulatie-test..
    het verhaal hierachter is ; ik heb op cyclusdag 20 al een positieve ovu-test gehad, maar nog steeds geen ongi te bekennen.. & negatieve zwangerschapstesten.

Zit inmiddels op cyclusdag 51 en sinds 3 dagen toch begonnen met ovu-testen omdat ik wel eens gelezen heb dat je een cyclus kan overslaan.

Sorry de foto is een beetje wazig, maar kreeg um niet beter.. :)

Bekijk bijlage 98097

2. Pinjo

Pinjo Bekend lid

5 jan 2008
    672
    0
    16
    Hoi, ik kan niet zoveel opmaken uit de test omdat de foto nogal wazig is. En vooral bij OVU-testen luister de kleur van de teststreep nogal nauw...

Wel raar zeg, 2 keer een positieve ovu-test... Ben je gewoon doorgegaan met de ovu-testen nadat ie de vorige keer positief was? Je weet zeker dat je niet zwanger bent (dan kunnen OVU-testen ook positief aangeven namelijk)?

3. Pinjo

Pinjo Bekend lid

5 jan 2008
    672
    0
    16
    Sorry, niet goed gelezen. Je bent sinds 3 dagen weer begonnen met de testen...

4. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Ja helaas krijg ik de foto niet scherper.. :(
    Ikzelf denk dat de ovu-test vanavond of morgen wel 'knal' positief is. Maar dan nog steeds is het gek.. waarom ik dan niet ongi ben geworden

5. Pinjo

Pinjo Bekend lid

5 jan 2008
    672
    0
    16
    Heb je een macrostand op je toestel zitten (dan kun je wel goed inzoomen en een scherpe foto maken)?

En hoe zit het met de 1e test (op dag 20), was die echt duidelijk positief of een twijfelgeval? Ik weet niet of het kan, maar misschien stond je ei "op springen", maar is het uiteindelijk niet gebeurd of zo? Maar het is wel raar inderdaad... Zou er flink van balen (vooral als je overtijd bent en een posi ovutest had, dan denk je toch dat het raak is)...

Trouwens, ook al is de foto wazig, de teststreep lijkt erg donker en ik zou dus inderdaad geneigd zijn om te denken dat deze test ook positief is...

6. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Bekijk bijlage 98548

Tadaaaaa ! :D:D:D:D

Bovenste ovu-test is van maandagmiddag & de onderste is van gistermiddag !

Deel Deze Pagina