Ik weet niet of dit topic goed staat. Nu zie ik in de lidl folder zo'n bal staan van het merk crivit voor maar 6.99. Kan je die bal ook voor de bevalling gebruiken of raden jullie deze af?
Gisteren bij de cursus wees onze cursusleidster ons op de aanbieding dus dan zal het wel kunnen toch?
Alles kan, ik zou voor veiligheid gaan, niet het juiste moment om een smak te maken als je zwanger bent lijkt me... Als je googled op beval bal zal je ook zien dat de aangeraden ballen anti-burst zijn.
Ik heb er een van de xenos voor een tientje. Geen idee wat betreft de anti burst. Maar je moet ook even naar de maat kijken.
Ik heb paar jaar geleden 1 bij kruidvat gekocht en die doet het nog steeds. Ligt nu vanaf begin van de zwangerschap in de huiskamer en soms ook in de zon. Ik zit erop, hang erop en ook anderen zitten erop die zwaarder zijn. Is prima bal. Cursus waar ik tijdens m'n zwangerschap heen ga hebben ze ook van die ballen en daar zeggen ze dat je m af en toe even weer verder moet opblazen om m stevig te houden, niet omdat ie leegloopt ofzo. Ik heb ook geen idee hoe het zit met anti burst. In mijn cursus werden de ballen van Lidl ook benoemd om te halen. Die je bij speciale bedrijven koopt zijn super duur en dat is helemaal niet nodig.
Ik had er eentje van de Decathlon en ga die nu weer gebruiken. Vindt het IDEAAL eigenlijk. Ik zat er maanden voor de bevalling al op te draaien en te wippen. Vooral tijdens het bevallen, om de ontsluitingsweeën op te vangen is het super. In het ziekenhuis hadden ze er ook en ik zat er de hele tijd op.
Er is nu een 24-uur aanbieding van een anti-burst gymbal: Gymbal RS Sports anti burst met pomp blauw Ik ga 'm bestellen!