Geen wereldprobleem maar: Ik heb allemaal name it broekjes met haaksluiting en die gaan open in de wasmachine. Beschadigd de rest van de was hier niet van? Vind het soms nog wel redelijk scherp aanvoelen of zoek ik problemen die er niet zijn?
Hier gaan ze gewoon in de wasmachine. Mijn zoontje heeft er ook een paar. En ik heb niet gemerkt dat ze andere was beschadigen.
Het komt eigenlijk niet eens in me op ze vast te maken, nog nooit gemerkt dat andere was stuk gaat en zoon is al 8 en er zijn al heel wat broeken met haaksluiting gewassen .
Bedankt! Tja,ik had er ook niet over nagedacht totdat ik in een lekker duur shirt een paar bijna gaatjes zag zitten op de rug en dan ga ik toch zoeken aangezien manlief ook al een wasmachinetrommel naar de knoppen heeft geholpen door een snoeischaar mee te wassen) en het enige wat ik kon ontdekken was dat de haakjes van de broeken toch wel redelijk scherp zijn. Misschien was het gewoon weer iets onverklaarbaars Voor de zekerheid gooi ik ze anders wel bij de werkshirts van mijn man in,krijgt ze toch nieuw van het werk