Name it broekjes met haaksluiting en wasmachine.

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door Theezeefje, 21 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Theezeefje

Theezeefje Fanatiek lid

13 okt 2014
    3.711
    4.030
    113
    Overijssel
    Geen wereldprobleem maar:
    Ik heb allemaal name it broekjes met haaksluiting en die gaan open in de wasmachine. Beschadigd de rest van de was hier niet van? Vind het soms nog wel redelijk scherp aanvoelen of zoek ik problemen die er niet zijn? :)

2. Evvie

Evvie Fanatiek lid

13 feb 2012
    1.118
    30
    48
    Hier gaan ze gewoon in de wasmachine. Mijn zoontje heeft er ook een paar. En ik heb niet gemerkt dat ze andere was beschadigen.

3. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Het komt eigenlijk niet eens in me op ze vast te maken, nog nooit gemerkt dat andere was stuk gaat en zoon is al 8 en er zijn al heel wat broeken met haaksluiting gewassen :).

4. Theezeefje

Theezeefje Fanatiek lid

13 okt 2014
    3.711
    4.030
    113
    Overijssel
    Bedankt! Tja,ik had er ook niet over nagedacht totdat ik in een lekker duur shirt een paar bijna gaatjes zag zitten op de rug :( en dan ga ik toch zoeken aangezien manlief ook al een wasmachinetrommel naar de knoppen heeft geholpen door een snoeischaar mee te wassen) en het enige wat ik kon ontdekken was dat de haakjes van de broeken toch wel redelijk scherp zijn. Misschien was het gewoon weer iets onverklaarbaars ;)
    Voor de zekerheid gooi ik ze anders wel bij de werkshirts van mijn man in,krijgt ze toch nieuw van het werk ;)

Deel Deze Pagina