Het topic dat je niet opende...

Discussie in 'De lounge' gestart door JisL, 10 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JisL

JisL Niet meer actief

Ik heb best vaak dat ik een topic wil starten, maar het dan toch niet doe.

Zo wilde ik vandaag een topic starten over een vriendje van mijn zoon dat elke, maar dan ook echt elke dag hier eet en speelt, terwijl ik geen flauw idee heb wie zijn ouders zijn. Komt vrijwel direct uit school en neemt soms zijn broertje mee. Blijft dan tot avonds een uur of 18.00 a 18.30. Vind het heel vreemd.

Heb het toch niet geopend, omdat ik geen flauw idee heb wat ik ermee wil bereiken:rolleyes:.

Herkenbaar dat je toch geen topic geopend hebt? Welk topic heb jij toch niet gestart en waarom niet?

2. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.541
    3.057
    113
    Huh weten zijn ouders niet dat hij bij jou is dan?

3. JisL

JisL Niet meer actief

Ze weten wel dat hij naar onze zoon gaat. Maar onze zoon heeft maar 1x zijn moeder vluchtig gezien, dus we kennen deze mensen gewoon echt niet.

4. Meca

Meca Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.642
    276
    83
    Luizen plukker
    Heel bijzonder dat je geen idee hebt! De juf vragen?

Mijn vraag zou zijn: Iemand anders zo’n schouder/nek spierpijn voor eisprong en ongesteldheid?

5. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Ja heb ik ook altijd vlak voor menstruatie! Zodra ik mezelf betrap dat ik in Mn eigen nek sta te knijpen weet ik al dat het tijd is om de chocola in huis te halen :roflmao:

Piep2016, xElles en Meca vinden dit leuk.
  6. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Dit is echt raar toch? Je wilt toch weten als ouders zijnde bij wie je kinderen zijn? Weird...

7. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Och ja, zo vaak. Maar dan vergeet ik het daarna ook gelijk weer. Sterker nog, soms opent iemand een topic en denk ik, Owww jaaaa, dat was het waar ik vorige week een topic over wilde openen. En echt meerdere keren gebeurd is dat. :$

qwerty123, Robijn89, Vitamientjuh en 3 anderen vinden dit leuk.
  8. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik wilde vandaag een topic openen met de vraag hoe ik pis lucht uit de bank krijg (dochter had gisteravond een ongelukje).
    Maar ik denk niet dat die lucht er nog uitgaat.

Rare situatie ts, weet je ook niet waar hij woont?

9. tuc

tuc Niet meer actief

Zo even geen idee.

Maar ts, ik haal sowieso geen kind in huis voor ik met de ouders gesproken heb. Ik zou dat volgende keer ook zeggen tegen hem,dat je eerst even mee naar mama loopt.

DastyQueen en Debaky vinden dit leuk.
  10. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.277
    17.155
    113
    Nee, ik niet. Wel bijna elke x diarree de eerste dag :confused: tijdens de laatste 2 zwangerschappen lactose intolerant geweest wat na de bevalling gelijk over was. Blijkbaar reageren mijn darmen heel erg op hormonen

11. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Ik wilde eigenlijk een algemeen dieet-topic openen, maar toen kwam ik erachter dat er daar al een paar van zijn en toen dacht ik dat er dan vast niemand meer zou meedoen. :oops::roflmao:

Jo79, Manana en JisL vinden dit leuk.
  12. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Maar neem je hun dan mee vanaf het schoolplein of komen ze aanbellen als jullie al thuis zijn?
    Daar ligt voor mij wel een wereld van verschil tussen ;)

13. louan

louan Niet meer actief

Ehm ja leek mij een keer leuk om een soort van forum
    Jawel! Zijn altijd wel dames die mee willen doen:D:D:D

Manana vindt dit leuk.
  14. In your eyes

In your eyes Niet meer actief

Of er hier meer vrouwen zijn die ervaring hebben met een tweelingziel en daarover willen kletsen. Maar gezien het nogal een 'geloof er in of niet' onderwerp is durf ik het niet. :oops:
    Bij deze dus, mijn pb staat open.

Bloem2310, Bailey07, Lumihiutale en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. Mien30

Mien30 Fanatiek lid

6 jul 2015
    1.714
    468
    83
    Vrouw
    Off topic: blauwe biotex.

16. fanona

fanona Bekend lid

9 dec 2014
    892
    336
    63
    Van de week nog, met de vraag wat je kan doen aan langdurig verstopte neus...lijkt wel alsof ik alleen in de zomer vrij kan ademen en de rest 9 maanden rond loop met een verstopte neus:mad:

17. nijn37

nijn37 Fanatiek lid

13 aug 2006
    2.700
    2.382
    113
    Vast wel eens geweest dat ik erover gedacht heb een topic te openen en het niet hebbgedaan. Maar waarover? Zou het niet meer weten.

Maar wat betreft het vriendje: daar ben je zelf toch ook bij? Ik begrijp dat hij bij jullie komt aanlopen, dat je hem niet uit school meeneemt? Je kunt hem toch ook gewoon eens wegsturen, neemt je zoontje nooit eens een vriendje vanuit school mee of gaat hij ergens spelen? En dat je niet weet wie zijn ouders zijn, ik zou toch zoiets hebben van ‘kom dan gaan we samen naar mama of papa, want ik wil graag weten waar je woont en wie je mama en papa zijn’. En begrijp ik nou goed dat hij dan ook blijft tijdens het avondeten? Zoals in hij neemt aan dat hij mag meeëten en jij vindt dat gewoon goed elke keer weer? Je kunt hem toch ook gewoon naar huis sturen als je gaat eten? Ongastvrij of niet, ik zou daar niet van gediend zijn hoor. Een vriendje mag heus weleens blijven eten, maar niet als gewoonte. En de ouders van dat jongetje vind ik ook wel vreemd, je kind is elke dag ergens anders en eet daar ook mee.... Maar ja, misschien vinden die het wel lekker makkelijk.

Manana en Madelie vinden dit leuk.
  18. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.235
    1.891
    113
    Vrouw
    Ja afgelopen weekend nog.
    Ik had trek in springrolls (die met van die rijstvellen) en dacht: even op t forum vragen naar recepten. Maar bedacht me dat ik net zo makkelijk even kan googlen.
    Al open ik best vaak topics over onderwerpen die je ook kan googlen. Maar op't forum is het toch leuker ;)

Imona, Niveah en JannieT vinden dit leuk.
  19. nijn37

nijn37 Fanatiek lid

13 aug 2006
    2.700
    2.382
    113
    Soda erover strooien en een poosje laten liggen. Eventueel nog voorzichtig inborstelen. Maar dat hangt denk ik wel een beetje af van wat voor soort stof de bank is gemaakt. Wij hebben een grof geweven stof en daarbij zou ik dat niet zo snel doen. En vervolgens na een tijdje de soda opzuigen. Daar krijg je echt heel veel luchtjes mee weg.

baby90 vindt dit leuk.
  20. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.235
    1.891
    113
    Vrouw
    Ik zou trouwens echt not amused zijn als er iedere dag een schoolvriendje meekomt en'm dan ook gewoon naar huis sturen.

Deel Deze Pagina